Geplaatst: 7 december 201113 j Zoals ik schreef "gezien de prijs"voor een paar honderd euro kan je niet teveel verwachten.Maar even voor de duidelijkheid heb jij niet ook zo'n kasje gekocht?
Geplaatst: 8 december 201113 j Auteur gatver hier liggen ook 2 dakplaten en een zij plaat eruit, maar ook beetje eigenschuld ben bij die waarschijnlijk te zuinig geweest met kit, ga ze zo weer even vastkitten met veel lijm vanacht weer storm geloof ik Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 8 december 201113 j Ik heb latjes van hout en pvc buis dwars over de plaat geklemd tussen de profielen gestoken. Vanmorgen was alles nog oke en nu is het hier weer storm op zee
Geplaatst: 8 december 201113 j Auteur Diedwarslatjes zijn opzich goed idee, als ik denk na het kitten nog meer versteviging nodig te hebben doe ik het ook. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 8 december 201113 j Auteur Ben nog steeds heel blij met me kas hoor, platen zaten zo weer terug 5 minuten, lekker gekit hoewel natuurlijk me kit weer zo op was.Maar even voorlopig zorgen dat ik kit heb liggen voor kas-ongevallen Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 8 december 201113 j Vandaag was de man waar ik het serretje heb voor ineen gestoken komen kijken, die was dolblij hoor.Hij voelde zeker niet miskocht.Hij vond ze zeer groot, was al aan het dromen van tomaten-komkommers-paprika en pepers. Hij had van dat boerepaardbier bij om het samen te dopen.
Geplaatst: 8 december 201113 j Auteur Das leuk, ik vindt de mijne ook nog groot en ben ook van alles van plan ermee straks in zomer,wel is het zo dat ik nu niet erg vindt als er plaat afvliegt, maar als dat gebeurd tijdens vorst met me niet winterharde planten erin, nou dan ga ik heel erg mopperen even afkloppen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 8 december 201113 j siliconen kit bij de action is niet zo duur, volgens mij is het kwaliteitsverschil ook niet zo groot voor dagelijks kas-gebruik. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Geplaatst: 8 december 201113 j Auteur Bedankt Woutie als het goeie is neem ik ze daarvan mee ! Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 december 201113 j wat voor fundering heb je? Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 7 januari 201213 j Auteur Yep, maar wel dankzij Bor zijn tip om extra de platen klem te zetten, anders was er vast wel een plaat uitgewaaid want ging me toch tekeer. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 7 januari 201213 j Als voorzorg de platen eruit gehaald.Is te nat deze tijd van het jaar om ze vast te kitten.In maart worden ze definitief geplaatst met kit. Mijn glazen serre die heeft de storm met glans doorstaan
Geplaatst: 7 januari 201213 j Moet je nog extra platen vastzetten als het stormt? Heeft de kas het ook gehouden met hagel? Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 7 januari 201213 j Auteur Hagel heeft totaal geen invloed hoor ik zou niet weten wat er dan gebeuren moet.En ja dat schrijf ik toch net dat de platen extra vastgezet moeten worden, anders waren ze geheid er uit gewaaid. @ ruitertje het valt me op dat je steeds dezelfde vragen steld als al in topic staan, maarja ik ben weleens onduidelijk Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 21 januari 201213 j Ik heb mijn goedkope k* kas in elkaar gevloekt. En nu is het door de wind het hele frame naar de k* gewaaid. Nooit meer een goedkope kas voor mij. Heb de kas inmiddels al weer gesloopt en ga op zoek naar een degelijke kas die wel bestand is tegen wind. Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 21 januari 201213 j Auteur Was het zo'n zelfde kas als ik gekocht heb ? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 21 januari 201213 j ja helaas wel, maar ik sta met mijn kasje op een enorme windhoek.Had al diverse dingen geprobeerd om het steviger te krijgen, maar was voor mij niet besteed.Moet ook zeggen dat ik ook niet zo'n hele handige harrie ben hoor Misschien zou ik het nog kunnen redden, maar ik ben er helemaal klaar mee.Ik koop wel een fatsoenlijke kas die me niet zoveel kopzorgen geeft. Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 21 januari 201213 j Auteur Oke jammer ja ik ben er heel tevrede mee ook in de wind, maar daar heb je weinig aan.Ik ben ook niet handig en ben dan soms klaar met iets wat niet gelijk lukt, dan laat ik het even liggen tot ik denk ik heb er weer zin in (nog een tip) Een aantal palen zetten op de hoeken en daar aan vast maken werkt mischien voor je Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 21 januari 201213 j Beveel je deze kas aan of niet? Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 21 januari 201213 j Als je handig bent, dan kan je de kas wel goed degelijk krijgen.( is ie dus nog niet en zie vorige berichten)Want voor €200,- kan je ook niet veel verwachten.Maar als je iets meer geld uit geeft, krijg je wel gelijk meer waar voor je geld.Dus als je niet zo handig bent zoals ik, zou ik voor een andere kas kiezen, want de handleiding is niet gebruiksvriendelijk naar mijn mening. Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 22 januari 201213 j Simone, ik vond de handleiding wel meevallen hoor, heb al veel erger meegemaakt. Enige minpunt is dat er geen afmetingen gegeven worden om eerst een passende fundering te maken perfect op maat. Je moet eerst de serre ineensteken en kan pas dan de juiste maten afmeten. De handleiding van mijn glazen serre was veel slechter, die was precies geschreven door een Notaris Maar als je niet veel geld kan uitgeven is de goekope serre mits aanpassingen goed te doen.Natuurlijk niet te vergelijken met mijn glazen serre. Voor wie ik het goekope serretje heb ineengestoken, wel die is er dolblij mee Zelf zou die het niet gekunt hebben, maar tis de vriend van schoonmama, en ik lig graag in de bovenste schuif
Geplaatst: 22 januari 201213 j Ik heb al redelijk veel dingen in elkaar gezet en vond dit nog de slechte handleiding tot nu toe.Al denk ik dat met een notaris handleiding ik verder zou komen dan met deze handleiding. Heb genoeg van dat soort wettelijke troep gelezen omdat de meeste mensen hier niet uit kunnen komen.Het is ook maar net welke beschrijving je het beste past. Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 22 januari 201213 j Wat zou beter zijn zo kas als Hansm of een duurdere kas? Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.