Geplaatst: 27 oktober 201015 j Een foto toevoegen aan je berichtFoto's voeg je toe door in de grijze balk onderin het tekstveld te kiezen voor 'Kies Bestanden' of door je foto direct naar dit grijze vlak te slepen. Je foto wordt dan direct geupload. Wil je de foto toevoegen aan je bericht? Sleep hem dan vanuit de grijze balk op de juiste plek of zet je cursor neer waar je de foto wilt plaatsen en klik op de foto. Je kunt op het forum alleen foto's (gif, jpeg, etc.) toevoegen, geen documenten (PDF, word, excel) of video's. Foto op een andere plek zetten?Klik dan op de foto en houdt daarna de linkermuisknop vast. Sleep de foto waar je hem wilt plaatsen in jouw tekst. Foto bewerken?Foto te groot? Door dubbel te klikken op de foto kun je een aantal instellingen aanpassen.
Geplaatst: 24 september 201114 j Hoi ik heb geen printer,ga alles overschrijven en hopend volgende week dat het mij een keer lukt, is toch leuk foto's plaatsen, Jeanne
Geplaatst: 25 september 201114 j En als je via Imageshack doet dan is het handig om een account aan te maken. Zo blijven je foto's bewaard en kun je ze altijd terug vinden.
Geplaatst: 8 november 201114 j Kan je ook video's met dit systeem uploaden? Ik heb het laatst met Tinypic gedaan (imageshack had er geen zin in ) omdat ik geen mogelijkheid kon vinden om dit via het foto upload systeem van het forum te doen. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Geplaatst: 22 december 201113 j Even oefenen, dit lukte de eerste dag(en?) niet, maar nu wel, de eerste mogelijkheid, namelijk direct vanaf de pc.
Geplaatst: 10 januari 201213 j Als ik bovenstaande doe, dan kan ik niet op uploaden klikken :s Ligt dat aan mij of zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Geplaatst: 10 januari 201213 j Ja. dat was bij mij ook in het begin. Tip is ( van een ander ) eerst weer es uitloggen , echt eruit . Opnieuw inloggen , en dan gaat het opeens wel.helpt echt ( bij mij ) succes !
Geplaatst: 10 januari 201213 j Bij mij lukt het altijd als ik eerst de tekst bevestig en dan meteen edit doe en de afbeelding upload....in 1 keer lukt het me ook niet.
Geplaatst: 10 januari 201213 j @ Lucv...Dit is hoe het bij mij gaat, misschien heb je er iets aan: 1) meteen een foto uploaden kiezen(dus nog geen tekst getypt...gaat hij naar de map en kan ik een pict kiezen....maar dan verschijnt er niets bij "upload". 2) Een tekst typen en dan een foto erbij willen zetten....krijg ik geen "handje" te zien bij "add files" (en kan niet naar mn map met pict.) 3) Bevestig ik de tekst en kies "edit" verschijnt dat handje wel en gaat alles gewoon goed. nb...ik heb standaard mn forumfoto's vooraf al verkleind in mn pict-map staan
Geplaatst: 10 januari 201213 j Auteur 1) meteen een foto uploaden kiezen(dus nog geen tekst getypt...gaat hij naar de map en kan ik een pict kiezen....maar dan verschijnt er niets bij "upload".2) Een tekst typen en dan een foto erbij willen zetten....krijg ik geen "handje" te zien bij "add files" (en kan niet naar mn map met pict.)Dank geedee en dat is als je meteen op afbeelding toevoegen hebt geklikt, zonder iets te doen bij "Toegevoegde afbeeldingen op datum"? -edit- dat maakt dus niet uit zie ik nu
Geplaatst: 11 januari 201213 j Ah, ik zie nu dat ik het in het vervolg niet te snel moet opgeven. In het begin heb ik het namelijk ook op de eerste methode geprobeerd, maar dat lukte niet, en vervolgens heb ik mijn foto's via Fotopocket geüpload. Maar Fotopocket is vanaf 1 januari niet meer werkzaam, de foto's blijven tot 1 maart staan. Dan heb je kans dat je hier op het forum zo'n rood kruisje te zien krijgt bij al mijn plaatjes. Daarom heb ik daarna alle foto's opnieuw opgeladen, toen het wel lukte via de 1e methode. Maar soms lukt het inderdaad niet en nu heb ik de plaatjes via "Mijn Album" geüpload. Maar het liefst heb ik het via de eerste methode. Ik zal dat uitloggen ook eens proberen als het niet lukt, maar ook de bevestig- en edit- methode kan ik uitproberen. En afwachten, hopelijk kan dit puntje verbeterd worden, er wordt naar gekeken als ik het goed begrijp.
Geplaatst: 16 januari 201213 j Als ik het goed begrepen heb komt er een nieuw systeem aan die een heel stuk makkelijker werkt Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 26 februari 201312 j Ik kon altijd foto's uploaden, maar sinds gisteren lukt dit niet meer. De knop "foto uploaden" is verdwenen... Zijn er meer mensen met dit probleem of is mijn computer in de war? Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Geplaatst: 26 februari 201312 j Nee ik heb er ook last van.Het is al doorgegeven, met google chrome gaat het wel.
Geplaatst: 27 februari 201312 j Heb de adobe-flash geupdate....nog niks!!! Iemand? - help! Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Geplaatst: 28 februari 201312 j Dank je wel dat je reageert Jorg! Moest ik wel even opzoeken Ik heb Explorer, maar volgens mij gaat alles via Google. Mijn zoon raadde mij af om Google Chrome te installeren, maar misschien moet ik dat maar wel doen???Verder heb ik het idee dat mijn laptop bejaard aan het worden is. Als ik bijvoorbeeld dit forum opstart, dan krijg ik een ander beeld dan eerder: meer een soort lijst, zonder lay-out zoals ik gewend ben. Als ik dan "forumoverzicht" aanklik, dan is alles weer normaal.Ik zal toch geen virus hebben..... Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Geplaatst: 1 maart 201312 j Sorry, late reactie Ik heb het gisteravond nog even voor je nagekeken. Blijkbaar is er een nieuwe versie van flash beschikbaar. Op de pc van waar ik dit bericht schrijf heb ik internet explorer 8 staan om te testen. Pas na drie keer updaten van flashplayer verscheen de foto upload knop (je moet internet explorer afsluiten tijdens het updaten). Daarvoor stond er of niks, of alleen een halve knop met 'bladeren'. Test hier nog even of je de laatste versie geinstalleerd hebt: http://www.adobe.com/software/flash/about/ (ik heb versie "You have version 11,6,602,171 installed") Via de link hierboven kun je flashplayer updaten. Bij mij werkt het na updaten weer
Geplaatst: 17 maart 201312 j Jorg, ik weet niet wat er gebeurd is, maar ineens kan ik wel weer foto's uploaden.Waarschijnlijk toch een update van het een of ander. Ben een blij mens! Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Geplaatst: 30 maart 201312 j Hier ook help!! Ik heb die knop ook niet, ik zocht me al helemaal blauw Ik zit op het forum via mijn i-pad, kan het aan Apple liggen? Alles wat je aandacht geeft groeit!
Geplaatst: 1 augustus 201312 j dat probleem had ik dus ook met mijn ipad en iphone, maar heb nog een pc staan baal er soms wel van dat je met je ipad bepaalde dingen niet kan doen.
Geplaatst: 1 augustus 201312 j stom vergeet iets te vragen. via mijn pc kan ik foto's uploaden, maar deze komen onderste boven op het forum...?iemand enig idee hoe dit kan. foto's maak ik met mijn ipad, dan stuur ik ze naar mijn mailbox op de pc en daar open ik ze en slaat ze op.maar op mijn pc komen ze gewoon binnen niet onderste boven.
Geplaatst: 4 augustus 201312 j De meeste hebben het waarschijnlijk al door, maar er is een update geweest bij het foto's uploaden.Veranderingen:Foto's uploaden werkt nu ook op mobiele apperaten; dus telefoons en iPads.Foto's worden (op apperaten die het ondersteunen) éérst verkleind, en daarna geupload naar onze site, wat het uploaden van foto's tot wel 10x sneller kan maken.Foto's worden automatisch recht gedraaid als je ze schuin genomen hebt (net zoals op je pc)Foto's met gekke tekens in de namen geven nu geen problemen meer. Als jullie nog vragen / feedback hebben dan roepen jullie maar! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 augustus 201312 j dik foute boel voor mij, nu gaan er nóg meer foto's komen, van nóg een keer een tomaat, van mij
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.