Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wordfeut

Featured Replies

Geplaatst:

Doet er hier ook iemand wordfreud?

(scrabble op je mobiel)

Zit in een spelletje?

Laat het even weten dan pb ik mijn naam.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Heu wordfeut? Weut neut...

Nee zonder gekkigheid, ik weet niet eens wat dat is..( ik scrabble wel op tafel...)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

ja ik wordfeut ook.

Vandaar dat ik hier zo weinig meer ben,haha.

Geplaatst:

Hier ook een bordspeler. Wat ik doe met/op mijn mobiel: bellen en smssen. Ik ben nog van de 'old skool'

Good things come in small packages

Geplaatst:
:lol:

Hier ook een bordspeler. Wat ik doe met/op mijn mobiel: bellen en smssen. Ik ben nog van de 'old skool'

Ongelofelijk..dat sms-sen bestaat anders ook nog niet zo lang, enne mobiele telefoons toch ook niet meer dan 20 jaar?

Ik ben wel zo modern dat ik Skype...ik las vroeger veel SF en daar werd dan gesproken over een videofoon, een telefoon met beeld, nooit gedacht dat ik dat ook nog zou gebruiken...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Idd, al +20 jaar mobiele telefoon. Maar smssen dat kan al voor langere tijd hoor, meer dan 10 jaar geleden was dat ook al een 'gewoon-goed'. Wel voor mij. En als ik s een fotootje maak is dat omdat ik mijn camera niet bij me heb om iets te fotograferen dat ik echt nodig vindt om te onthouden. Maar back on topic, t gaat hier (eigenlijk) niet over wat we met t mobiel doen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben ook een Wordfeuder (als dat woord bestaat...)

Uiteraard waren alle namen met Lisa bezet dus m'n naam is nu Hobbyzaden.nl, dan maak ik ook gelijk reclame.

*Edit, ik heb trouwens ene BonnieF uitgenodigd op Wordfeud, dus hopelijk heb ik de goede te pakken.

• 3 maanden later ...
Geplaatst:

Even dit topic een zetje geven. Is er iemand die Wordfeud speelt? Mijn username is trouwens heel saai gewoon Hobbyzaden.nl

Dus uitnodigingen zijn welkom!

Geplaatst:

Ik heb t vrijdag een uurtje gedaan op t tablet van mijn zoon. Wil je de pas erin houden heb je wel meerdere mensen nodig om t mee te doen. Ach dat ik nou zeg het is zo leuk ik wil t blijven doen. Niet echt. Bordspellen zijn nog steeds in gebruik hier

Geplaatst:

Laiperd als usersname.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Nou ben ik ff mijn usersname kwijt. Maar ik speel het heel graag. Usersname plaatsen hier kan toch geen kwaad ? wil je niet , wil je niet . klaar . Toch ?

ik ga zo ff zoeken.

Maar wie met mij gaat spelen: ik doe maar 1 zet op een dag meestal. Dat vind ik dus het leuke aan samen wordfeuten. Het hoeft niet

Geplaatst:

haha.... kijk es an. Mijn naam op Wordfued is OOK Bit. Maar dan Bit60 ( zo oud ben ik niet hoor )

Geplaatst:

Wordfeut...helemaal leuk! En zo verkeerd nog niet, door dat wordfeut heb ik OOK het bordspel gekocht! Volgens mij gaan die bordspellen nu ook als zoete broodjes......

Geplaatst:
:lol:

Wij zijn hier ook van de bordspellen hoor

Geplaatst:

@jootje, dan ben je 1 van de weinige die ze afgelopen tijd heb kunnen bemachtigen.

ik werk bij de leukste speelgoedwinkel van nederland en daar zijn ze al geruime tijd niet leverbaar!

Geplaatst:
@jootje, dan ben je 1 van de weinige die ze afgelopen tijd heb kunnen bemachtigen.

ik werk bij de leukste speelgoedwinkel van nederland en daar zijn ze al geruime tijd niet leverbaar!

Ik werk ook in een speelgoedwinkel.. Wij hebben ze op het moment ook niet..

Geplaatst:

supermoeke, werk je bij een groot consern of een klein zelfstandige?

Geplaatst:
supermoeke, werk je bij een groot consern of een klein zelfstandige?

Kleine zelfstandige.. We hebben 4 winkels in brabant..

Geplaatst:
Wordfeut...helemaal leuk! En zo verkeerd nog niet, door dat wordfeut heb ik OOK het bordspel gekocht! Volgens mij gaan die bordspellen nu ook als zoete broodjes......

Heet dat geen scrabble?

Geplaatst:
  • Auteur

Hmmm, waarom geresigned?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

tegen wie heb je het ?

ik heb geen uitnodiging gezien hoor ! ( overigens wel op de phone, maar daar open ik Wordfued nooit , ik speel alleen op de pad, en daar niks gezien nog )

Geplaatst:

did send an invite. En die andere moest ik passen, had geen klinkers , en kan niks !! haha.

maar nogmaals : paar woorden op een dag hoor !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.