Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Inbraak...ik baal.


Lenepeen

Aanbevolen berichten

We kwamen vandaag op de tuin om effe wat pompoenen te redden van de eventuele nachtvorst...blijkt er in ons huisje te zijn ingebroken. Oh, ik ben woest!! Het is al vaker voorgekomen dat er iemand heeft overnacht en de één laat meer zooi achter dan de ander, maar deze heeft het bont gemaakt. Een enorme puinzooi, alles opgegeten wat er in het huisje te vinden was, veel viezigheid achtergelaten en braakschade aan deur en kozijn. Ik weet dat ik met een huisje als het onze kan verwachten dat zoiets eens gebeurt, maar ik hoop altijd weer dat we eraan ontkomen.... Nee dus. Het terrein ligt ook nog eens heel afgelegen dus ideaal om op je dooie akkertje in te breken. Bij onze buuf had 'hij' (denk ik) zelfs in haar huisje zitten schijten. Echt walgelijk. We hebben al eerder melding bij de politie gemaakt, dus dat gaan we dan nu maar weer doen. Niet dat het helpt, maargoed. Het voelt echt of m'n tuintje aangerand is....

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot voor jullie zeg! Echt asociaal gedrag. En wat je zegt: Je kan de politie bellen, maar die kunnen (?) er niks mee.

Jammer alleen dat dit soort verhalen mij niet meer verbazen. Vooral in de winter maanden, omdat het er dan erg rustig is, word er bij ons ook veel gestolen en vernielt. Ramen van kassen kapot gooien, tuinhuisjes die in de brand worden gezet... vorig jaar waren alle boerenkolen van mijn buurman uit de grond getrokken... Echt sneu gedrag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jakkes, wat jammer dat er dit soort dingen gebeuren!

 

Ik lees dit net ook op de plaatselijke nieuwssite:

 

Vandalen hebben zaterdagmorgen omstreeks 5.00 uur een spoor van vernieling achter gelaten in Wieringerwerf.

 

Een auto werd vernield, bloembakken op straat gegooid en de grootste schade werd aangericht op het volkstuinencomplex ‘Ons Domein’.

 

Van 2 auto’s werden het handschoenvakje eruit getrokken, bloempotten door het interieur gesmeten en de ruitenwissers eraf gebroken.

 

In het volkstuinencomplex tussen de A7 en de Oom Keesweg was het een grote bende. Vrijwel alle ramen lagen eruit en de schade loopt in de duizenden euro’s. Waarschijnlijk zijn de vandalen vanuit het centrum richting de A7 gegaan en hebben onderweg de vernielingen aangericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg! Ik vind helemaal niet dat je verwachten mag dat " met een huisje als het jouwe" dit soort dingen kunnen gebeuren. Mensen hebben gewoon van andermans spullen af te blijven. Of dat nou op straat, thuis of op je moestuin is. Ik ben niet zo groot, maar word wel steeds ouder ( en misschien wijzer;-), en ik geloof toch echt dat als ik zulke mensen betrap dat ik ze aanvlieg! Sterkte in ieder geval ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel naar!...vooral omdat je vaak het gevoel hebt dat er niets (aan gedaan wordt) tegen gedaan kan worden......het idee: ze komen er ook nog mee weg! Geeft je een heel ontevreden en boos gevoel...terecht....

 

Wat mij helpt bij onrecht is de gedachte:"what goes around, comes around"....ze krijgen wel de rekening gepresenteerd maar op heel ander wijze en tijdstip dan wat wij momenteel zouden willen/logisch zouden vinden....

 

Misschien heb je er iets aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...