Geplaatst: 25 maart 20214 j Auteur Ook op de volle grond Witkiem tuinbonen gelegd. Deels geweekt, deels zo uit het zakje. Twee rijen, misschien geeft dat weer een paar dagen verschil bij de oogst. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 26 maart 20214 j Auteur Een bak sugarsnaps geplant bij het gaas, tweede gaasrek staat nu ook vol. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 26 maart 20214 j Ik weet niet wanneer het is gezaaid, maar tussen de adjumas komen doperwten op. De dochter is kennelijk bezig geweest. Ik vind het te leuk om boos te kunnen zijn [emoji38]
Geplaatst: 26 maart 20214 j In bakjes voorgezaaid (wel buiten) - koriander - blauwgroene herfstprei - kropsla - capucijners in de volle grond: - geel mosterdblad - raapstelen Verder nog wat voorgezaaide sla, bietenblad, rode spitskool en andijvie buiten uitgeplant. ook een wigwam voor de lathyrus geplaatst en de zaailingen eronder verspreid.
Geplaatst: 27 maart 20214 j Lakritztagetes, oftewel dropkruid. Tussen keukenpapier gekiemd, ging super. Net in potjes overgedaan. Het is een nieuw plantje voor mij en ik verheug me erg erop Verder tomaten aan het kiemen.
Geplaatst: 27 maart 20214 j Tussen de hagelbuien door de capucijners uitgeplant. Binnenshuis eerste tomaten van zaaicel naar P9 potje verplant. Het begint al lekker druk te worden Ook nog wat bestaande bieslookplantjes opgegraven en gescheurd en op een nieuwe plek uitgeplant. 27 maart 20214 j aangepast door mdubbelm
Geplaatst: 27 maart 20214 j Het leek wel zomer hier,mijn schuurtje waar al mijn spullen staan opgeruimd.2 druiven struiken bemest.in de platte kas water gegeven.
Geplaatst: 27 maart 20214 j Ja jij hebt al fijn weer hè, heerlijk. Ik heb gisteren wat wedstrijvenkelzaadjes gezaaid, een klein gokje. En vandaag broccoli gezaaid. Plus weer een deel tomaten verspeend. Ruimtegebrek in huis, ook hier! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 maart 20214 j Oehhhhh, ik heb tomaten bijgezaaid. Dat krijg je als je zaden loopt uit te zoeken. Ik werd er zelf weer hebberig van. Moonlight mileSher khan Galina’s Ook bonen te weken gelegd om te zaaien. Ik heb ook veel te veel etiketten geschreven voor de nog te zaaien bende buiten of in de kas en met de zaden apart gelegd. In de weg, zodat het vooral snel doe. Weet nog niet of het gaat werken... [emoji1695]
Geplaatst: 29 maart 20214 j Ik heb capucijners, doperwten, en peultjes gezaaid. Normaal zaai ik die direct bij een rek, buiten in de tuin. Maar op die plek lopen nu nog krielkippen en die moeten we eerst verhuizen en dan het rek nog opbouwen en en en Dus ik heb nu maar even alvast in een bak gezaaid en zal ze dan uitplanten zodra dat kan. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 maart 20214 j Auteur Ik zal snel mijn bericht plaatsten want @Jorieke123 is geloof ik aan het spammen. Ik krijg iedere minuut hetzelfde bericht binnen.... Bruine sjalotten, drie bolletjes knoflook voor het groen. Een bak doperwten aan gaas. Een maggiplant in pot naar huis meegenomen om daar te oogsten. 29 maart 20214 j aangepast door Patrijs De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 29 maart 20214 j Auteur Je hebt niets weggehaald? Ik had je bericht 4x staan? Kwam ook binnen terwijl ik zelf het bericht maakte. Fijn als zulke problemen zichzelf oplossen.👍 De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 29 maart 20214 j Hm, nee ik heb zelf niets weggehaald. Misschien iemand anders van het team. Vreemd Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 maart 20214 j Auteur Misschien hier iets? Ik laat soms mijn computer lang aanstaan. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 29 maart 20214 j Heb peterselie en radijs buiten gezaaid. En nog wat palmkool en andijvie voorgezaaid. Kan niet wachten totdat het warmer is en ik de hele tuin vol kan zaaien en planten.
Geplaatst: 29 maart 20214 j Dit weekend aardappelen buiten gepoot (ras Vitabella en Alouette ) In potjes in de serre: Zonnebloemenl, bloemkool koolrabi, broccoli, peterselie, bonenkruid voorgezaaid in de serre.
Geplaatst: 30 maart 20214 j peulen, capucijners, sla uitgeplant in de kas is alles opgegeten, behalve de bloemkool, door muizenfamilie (muizenfamilie=muizenfamilie-4 inmiddels))
Geplaatst: 30 maart 20214 j De 4e tomaat van gisteren die ik heb gezaaid: not purple strawberry. Daar ging de administratie
Geplaatst: 30 maart 20214 j Ik heb gisteren 2 soorten zonnebloemen voorgezaaid. Vandaag ga ik nog een paar soorten tomaten zaaien. Alles wat ik heb gezaaid groeit goed, ik kan niet wachten op de eerste bloemetjes!
Geplaatst: 30 maart 20214 j 7 hours ago, RobO said: in de kas is alles opgegeten, behalve de bloemkool, door muizenfamilie daar doe je die moeite niet voor, zo jammer!
Geplaatst: 30 maart 20214 j Auteur Suiker erwten Weer een bak leeg om straks mais in te zaaien. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 30 maart 20214 j Aardbeien: Amandine, Lambada en Frau Mieze S. Aspergeklauwen, paars. Ik had geen plekje voor de asperges, heb enorm lopen puzzelen, toen een plek leeggeruimd waar allemaal takken lagen. Grrr, iedere keer als ik de spade in de grond stak, zaten er weer takjes onder. Uiteindelijk een te smalle geul gegraven door plaatsgebrek, zijkanten die steeds instorten, wortels die er niet inpassen, brandende zon op mijn hoofd. Alles volgegooid, blijkt er nog één klauw in de emmer te zijn achtergebleven. Weer gat gegraven, plant erin gepropt, soms vind ik tuinieren niet leuk en heb ik zin om te gaan gillen. 😫 30 maart 20214 j aangepast door fre3ke
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.