Patrijs Geplaatst: 25 maart 2021 Auteur Geplaatst: 25 maart 2021 Ook op de volle grond Witkiem tuinbonen gelegd. Deels geweekt, deels zo uit het zakje. Twee rijen, misschien geeft dat weer een paar dagen verschil bij de oogst. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 26 maart 2021 Auteur Geplaatst: 26 maart 2021 Een bak sugarsnaps geplant bij het gaas, tweede gaasrek staat nu ook vol. Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 26 maart 2021 Geplaatst: 26 maart 2021 Ik weet niet wanneer het is gezaaid, maar tussen de adjumas komen doperwten op. De dochter is kennelijk bezig geweest. Ik vind het te leuk om boos te kunnen zijn 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 26 maart 2021 Geplaatst: 26 maart 2021 Appelboompje gekocht,en in de grond gezet Quote
mdubbelm Geplaatst: 26 maart 2021 Geplaatst: 26 maart 2021 In bakjes voorgezaaid (wel buiten) - koriander - blauwgroene herfstprei - kropsla - capucijners in de volle grond: - geel mosterdblad - raapstelen Verder nog wat voorgezaaide sla, bietenblad, rode spitskool en andijvie buiten uitgeplant. ook een wigwam voor de lathyrus geplaatst en de zaailingen eronder verspreid. Quote
fre3ke Geplaatst: 27 maart 2021 Geplaatst: 27 maart 2021 Lakritztagetes, oftewel dropkruid. Tussen keukenpapier gekiemd, ging super. Net in potjes overgedaan. Het is een nieuw plantje voor mij en ik verheug me erg erop Verder tomaten aan het kiemen. Quote
mdubbelm Geplaatst: 27 maart 2021 Geplaatst: 27 maart 2021 (aangepast) Tussen de hagelbuien door de capucijners uitgeplant. Binnenshuis eerste tomaten van zaaicel naar P9 potje verplant. Het begint al lekker druk te worden Ook nog wat bestaande bieslookplantjes opgegraven en gescheurd en op een nieuwe plek uitgeplant. 27 maart 2021 aangepast door mdubbelm Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 27 maart 2021 Geplaatst: 27 maart 2021 Het leek wel zomer hier,mijn schuurtje waar al mijn spullen staan opgeruimd.2 druiven struiken bemest.in de platte kas water gegeven. Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2021 Geplaatst: 27 maart 2021 Ja jij hebt al fijn weer hè, heerlijk. Ik heb gisteren wat wedstrijvenkelzaadjes gezaaid, een klein gokje. En vandaag broccoli gezaaid. Plus weer een deel tomaten verspeend. Ruimtegebrek in huis, ook hier! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 Oehhhhh, ik heb tomaten bijgezaaid. Dat krijg je als je zaden loopt uit te zoeken. Ik werd er zelf weer hebberig van. Moonlight mileSher khan Galina’s Ook bonen te weken gelegd om te zaaien. Ik heb ook veel te veel etiketten geschreven voor de nog te zaaien bende buiten of in de kas en met de zaden apart gelegd. In de weg, zodat het vooral snel doe. Weet nog niet of het gaat werken... Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 Ik heb capucijners, doperwten, en peultjes gezaaid. Normaal zaai ik die direct bij een rek, buiten in de tuin. Maar op die plek lopen nu nog krielkippen en die moeten we eerst verhuizen en dan het rek nog opbouwen en en en Dus ik heb nu maar even alvast in een bak gezaaid en zal ze dan uitplanten zodra dat kan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 29 maart 2021 Auteur Geplaatst: 29 maart 2021 (aangepast) Ik zal snel mijn bericht plaatsten want @Jorieke123 is geloof ik aan het spammen. Ik krijg iedere minuut hetzelfde bericht binnen.... Bruine sjalotten, drie bolletjes knoflook voor het groen. Een bak doperwten aan gaas. Een maggiplant in pot naar huis meegenomen om daar te oogsten. 29 maart 2021 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 ? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 29 maart 2021 Auteur Geplaatst: 29 maart 2021 Je hebt niets weggehaald? Ik had je bericht 4x staan? Kwam ook binnen terwijl ik zelf het bericht maakte. Fijn als zulke problemen zichzelf oplossen.👍 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 Hm, nee ik heb zelf niets weggehaald. Misschien iemand anders van het team. Vreemd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 29 maart 2021 Auteur Geplaatst: 29 maart 2021 Misschien hier iets? Ik laat soms mijn computer lang aanstaan. Quote De moestuin van Patrijs
Flup Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 Heb peterselie en radijs buiten gezaaid. En nog wat palmkool en andijvie voorgezaaid. Kan niet wachten totdat het warmer is en ik de hele tuin vol kan zaaien en planten. Quote
simonvb Geplaatst: 29 maart 2021 Geplaatst: 29 maart 2021 Dit weekend aardappelen buiten gepoot (ras Vitabella en Alouette ) In potjes in de serre: Zonnebloemenl, bloemkool koolrabi, broccoli, peterselie, bonenkruid voorgezaaid in de serre. Quote
RobO Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 peulen, capucijners, sla uitgeplant in de kas is alles opgegeten, behalve de bloemkool, door muizenfamilie (muizenfamilie=muizenfamilie-4 inmiddels)) Quote
jootje Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Ai..niet fijn, RobO. Van die muizen. hier wortel en bietjes gezaaid. Quote
Mellie Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 De 4e tomaat van gisteren die ik heb gezaaid: not purple strawberry. Daar ging de administratie Quote
Annem@rie Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Ik heb gisteren 2 soorten zonnebloemen voorgezaaid. Vandaag ga ik nog een paar soorten tomaten zaaien. Alles wat ik heb gezaaid groeit goed, ik kan niet wachten op de eerste bloemetjes! Quote
mdubbelm Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 7 hours ago, RobO said: in de kas is alles opgegeten, behalve de bloemkool, door muizenfamilie daar doe je die moeite niet voor, zo jammer! Quote
Patrijs Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Geplaatst: 30 maart 2021 Suiker erwten Weer een bak leeg om straks mais in te zaaien. Quote De moestuin van Patrijs
fre3ke Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 (aangepast) Aardbeien: Amandine, Lambada en Frau Mieze S. Aspergeklauwen, paars. Ik had geen plekje voor de asperges, heb enorm lopen puzzelen, toen een plek leeggeruimd waar allemaal takken lagen. Grrr, iedere keer als ik de spade in de grond stak, zaten er weer takjes onder. Uiteindelijk een te smalle geul gegraven door plaatsgebrek, zijkanten die steeds instorten, wortels die er niet inpassen, brandende zon op mijn hoofd. Alles volgegooid, blijkt er nog één klauw in de emmer te zijn achtergebleven. Weer gat gegraven, plant erin gepropt, soms vind ik tuinieren niet leuk en heb ik zin om te gaan gillen. 😫 30 maart 2021 aangepast door fre3ke 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.