Ga naar inhoud

Prijsvraag: Win een cadeaubon van BetereTuin.nl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ha ha inderdaad was mijn vraag ook, niet dat ik het eerste weet, is de foto uitvergroot? kan echt niet vinden wat voor [groente] dat is!!! kan ook niemand vinden op het forum die maar enige betrekking heeft op de foto. nou ja lees het wel op het eind wie er gewonnen heeft,wat het was, ja echt ben totaal blond[zucht] jeanne

Geplaatst:

De laatste vraag

Zal van de week wel eens verder zoeken,

Morgen jarig dus weinig tijd

Appeltaart en kwarktaart zijn klaar gelukkig.

en ik zit hier al zowat de hele dag om die prijsvraag op te lossen

Geplaatst:

Nou omdat je morgen jarig bent een kadootje dan: je hoeft van de uitkomst van de cryptische omschrijving alleen de laatste 3 letters te gebruiken en dat zijn de eerste 3 van die omschrijving! Of het nou wit, groen of rood is maakt dan niet meer uit!

Fijne dag morgen, ik kom morgen weer online om een hapje taart van je te eten, of trakteer je niet?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Bij mij houd het op bij de 4de vraag - dat kan ik echt niet vinden. Heb nu 5 letters verzameld en dat rood, wit of groen slaat al ergens op. Ik kijk een ander dagje maar weer eens verder.

Wel leuk bedacht. Complimenten.

Zetten jullie die antwoorden er trouwens stukje bij beetje in? De oplossing van de 2de vraag was ik kennelijk al aan het zoeken voordat hij er stond. Vandaag was hij dus wel aanwezig.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Ik had zelfde idee dat antwoord er later instond dat er eerst niet stond, maar ik denk dat je even moet opletten dat

pagina geladen is en gereed, niet te snellen scrollen zal iets langzamer gaan met die inzet dingen erin.

Players only love you when they're playing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...