harmony Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Ik loop ook al vast bij de 2e aanwijzing. Ik weet het antwoord wel, maar dan moet ik weer naar een andere naam ve forumlid? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Alleen bij de 1e stap is er een aanwijzing bij de naam van een forumlid. Bij de 2e (en de rest van de stappen) staan de aanwijzingen en letters in het bericht dat je hebt gevonden door die stap daar voor de volgen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Dat is niet waar toch? Dat was bij de laatste toch ook? Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Shit ja, nu maak ik het nog ingewikkelder met mijn verkeerde tips Bij de 1e en de laatste dus wel... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 ook heel blond, snap er niets van ha ha Quote
essiebes Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Leuke prijsvraag! Ik hou wel van puzzels Quote
greetje11 Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Schiet mij maar lek, kan niemand vinden die zo heet Quote
wouttie75 Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Leuke speurtocht door het web van het forum ! Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
geedee Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Schiet mij maar lek, kan niemand vinden die zo heet die hoe heet? Quote
greetje11 Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Op de foto staat toch Foeniculum vulgare en dan in het Nederlands Quote
natvantos Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 ik snap het ook nie goed waar moet je het antwoord van de foto naar toe sturen om de volgende vraag te krijgen ? Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 ha ha inderdaad was mijn vraag ook, niet dat ik het eerste weet, is de foto uitvergroot? kan echt niet vinden wat voor [groente] dat is!!! kan ook niemand vinden op het forum die maar enige betrekking heeft op de foto. nou ja lees het wel op het eind wie er gewonnen heeft,wat het was, ja echt ben totaal blond[zucht] jeanne Quote
Jorg Geplaatst: 9 november 2011 Geplaatst: 9 november 2011 Greetje, je moet niet de V hebben maar de K van ... Â @Jeanne: kijk eens in je boek, misschien herken je de groente dan wel Quote
Koert Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 De K van Koert??? Quote Even a broken clock is right twice a day
geedee Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Leuk he?! hints spelen  Ik had vorig jaar allemaal knolletjes aan mijn foeniculum vulgaris...was een leuk gezicht. Quote
freggel Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Wat ontzettend leuk gedaan! Complimenten! Ik heb er het nodige plezier aan gehad! Quote blog/freggel/
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 nogmaals wat moet je doen om de tweede aanwijzing te krijgen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Heb je de 1e vraag opgevolgd/beantwoord? Het moestuin-lid gevonden met dezelfde naam als de afbeelding? Dan zie je de volgende opdracht. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 De laatste vraag Zal van de week wel eens verder zoeken,Morgen jarig dus weinig tijd Appeltaart en kwarktaart zijn klaar gelukkig.en ik zit hier al zowat de hele dag om die prijsvraag op te lossen Quote
Koert Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Nou omdat je morgen jarig bent een kadootje dan: je hoeft van de uitkomst van de cryptische omschrijving alleen de laatste 3 letters te gebruiken en dat zijn de eerste 3 van die omschrijving! Of het nou wit, groen of rood is maakt dan niet meer uit! Fijne dag morgen, ik kom morgen weer online om een hapje taart van je te eten, of trakteer je niet? Quote Even a broken clock is right twice a day
greetje11 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Thanxs de taart staat klaar en de koffie wordt gezet. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Gefeliciteerd! (lekker off-topic )Je hebt de oplossing nu? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kruidje Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Bij mij houd het op bij de 4de vraag - dat kan ik echt niet vinden. Heb nu 5 letters verzameld en dat rood, wit of groen slaat al ergens op. Ik kijk een ander dagje maar weer eens verder. Wel leuk bedacht. Complimenten. Zetten jullie die antwoorden er trouwens stukje bij beetje in? De oplossing van de 2de vraag was ik kennelijk al aan het zoeken voordat hij er stond. Vandaag was hij dus wel aanwezig. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
hansm Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Ik had zelfde idee dat antwoord er later instond dat er eerst niet stond, maar ik denk dat je even moet opletten dat pagina geladen is en gereed, niet te snellen scrollen zal iets langzamer gaan met die inzet dingen erin. Quote Players only love you when they're playing.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.