RobO Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 tradi, want gast met ook tradismaak, zuurkool, pastinaakpuree, kartoffelpuffer a la RobO, spekjes, tutti-frutti, bierstoof, toetje kon niet meer want 20.00 uur Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2021 Auteur Geplaatst: 30 maart 2021 Van de week o.a. pompoensoep met broodjes, winterposteleinstamppot met spekjes, zoete aardappel uit de oven met wortelsalade uit de weck en slavinken die al een flinke tijd in onze vriezer lagen Vanavond pasta met spinazie en spekjes en roomkaas, morgen... uhm... iets waar zure room bij gaat want die is klaar/rijp/dik. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Spitskool Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Bieslooooook! (Het is praktisch het enige in mijn tuin nu, naast wat jong grut.) 1 Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Vastone Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Haha hier ook! Maar wordt toch al heel blij van bieslook door de roomkaas o.i.d. hoor 1 Quote
Mellie Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Ah hier ook bieslook! (en eitjes met vriezer broccoli door de quiche). Was heel lekker. Dit recept, maar dan met tomaat en geraspte kaas erbij. Vond het anders iets te karig. Quiche met broccoli en gerookte zalm https://www.ah.nl/r/1193780Salade met bieslook, peterselie, basilicum, rucola, pluksla, lollo rosso en daslook. Zo gedroogde tomaatjes uit Turkije. Van de super appel, augurk en kom. Dressing met oa yoghurt en pesto. De man en ik hebben weer eens gesmuld. Morgen maak ik misschien wel weer een quiche. Was lang geleden. Ooo en met het restje deeg heb ik een soort pesto stengel van gedraaid met kaas. Was echt heeeeel lekker. Helaas vond de dochter dat ook.... Quote
Patrijs Geplaatst: 30 maart 2021 Geplaatst: 30 maart 2021 Boerenkool en vanmiddag op de tuin zeer verse salade. Quote De moestuin van Patrijs
mdubbelm Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 Pasta met zure room en daslook uit het bosje op het tuincomplex. Erbij gemengde salade uet Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 3 april 2021 Geplaatst: 3 april 2021 Ik morgen ook bieslook uet. Meer is er nog niet. Voor geroosterd brood,kaas,ei,en bieslook uit de oven.voor het paas ontbijt. Quote
Patrijs Geplaatst: 3 april 2021 Geplaatst: 3 april 2021 Vandaag net als gisteren prei quiche met verse salade, door de mie soep ook wat vers groen. En 's middags gedroogde pepers en een bosje bieslook uit de tuin. Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 Sla uet met peterselie en bieslook en in de quiche zat ook heel veel bieslook en peterselie. Lekker joh. Oehhh we hadden voor de lunch natuurlijk ook brood! Mmm, heerlijke Turkse broodjes. Poğaça ook met peterselie en eigen eitjes. De rest heb ik zo meteen voor het ontbijt. Was wel een brooddag zeg. Vandaag even rustig aan. 3 Quote
RobO Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 rodekool met kweepeerjam, zuurkool met appel, tuttifrutti, appelmoes, aardappelpuree, worst, biefstukje, gehaktbal vanwege geimproviseerde niethelemaallegale maaltijd 😁 Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 4 uren geleden, Mellie zei: Poğaça Is het een hartig broodje? Of kan het ook zoet..Doe je een recept bij het brood topic? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Patrijs Geplaatst: 4 april 2021 Geplaatst: 4 april 2021 Niemand weet, niemand weet, dat ik rapensteeltjes eet. 5 Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 6 april 2021 Geplaatst: 6 april 2021 Turkse linzensoep! Tomatenpuree, Chili, paprikapoeder, suppengewurz, pepermunt uet/makelij. Gisteren een fikse pan van gemaakt voor vandaag. Dol op. Vanavond weer soep en als hoofdgerecht een gratin met rozemarijn en knof uet en een vleesvervanger en salade uet. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2021 Auteur Geplaatst: 6 april 2021 Ik heb aardappelwafels gemaakt, we hebben de 1e mislukte exemplaren maar vast opgegeten. De stapel die ik daarna nog maakte vries ik in We aten er een wortelsalade bij met radijskiemen. En als toetje kwakte ik wat browniemix in dat wafelijzer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 6 april 2021 Geplaatst: 6 april 2021 Lekker die mercimek corbasi, wie is er niet groot mee geworden. Hier vanavond boerenkool van de buurtuin, het is er ook wel weer voor... Nieuwe berichten binnen een kort tijdsbestek zijn gelimiteerd. Wacht 5135 seconden alvorens je een nieuw bericht plaatst. 2 Quote De moestuin van Patrijs
RobO Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 🤣 Patrijs... wij aten pasta met tomatensaus uet, hoogtezon aan, beetje zand op de vloer, cd met oceaangeluid... 2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Geplaatst: 7 april 2021 Pasta met gehakt, geroosterde paprika (uit de vriezer), tomatenpuree en roomkaas. Oh, vergeet ik nog dat ik er ook wat zelfgemaakte vensterbank-pesto op kon doen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 Weer boerenkool-(quinoa salade). Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 8 april 2021 Geplaatst: 8 april 2021 Gemengde sla: rode sla, veldsla, radijs en Welsh onion. Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 8 april 2021 Geplaatst: 8 april 2021 Wat blaadjes sla geplukt voor op de carpaccio Quote
RobO Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 gebakken gesneden witte kool uit vriezer, was niet lekker, flink gesambald, was nog steeds niet lekker, uitgespuugd en weggegooid🤢 (want onze benedenkoelkast is stuk, na 14 jaar en spul uit het vriesgedeelte paste niet meer in de andere vriezer) 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Patat en een kroket uit de snackbar aangevuld met Gemengde sla uit de tuin: rode sla, veldsla, radijs, sterrenkers en Welsh onion. Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Lente Ui peterselie en sla met chilivlokken voor boven op de lahmacun. Quote
Spitskool Geplaatst: 11 april 2021 Geplaatst: 11 april 2021 Sla. Net als de komende 14 dagen denk ik. (Teveel tegelijk uitgeplant.) 3 Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.