Geplaatst: 5 maart 201313 j volgens mij moet het ook uitstekend bij kalebassen en pompoenen kunnen...
Geplaatst: 7 maart 201313 j Af en aan rijden de postbestelbusjes hier... Van de Repshop nog meer verwarmingsmatjes, bevallen goed. En bestelling van vdWal (voor Fred 4 soorten aardappels, niet op foto) en mijn uien/knoflookpootgoed. Pootuitjes (rood en wit) en sjalotjes (rood en wit) en knoflook (incl. olifantenknoflook). Koolvliegengaas en dan toch nog maar wat zaden... Zaaisjalot, Raapstelen, Meiraapjes, Komatsuna, Wortel Cosmic Purple, Sojabonen en het spannende IJskruid (Ficoide Glaciale)... Eva: jouw bestelling zat hier nog niet bij. Komt nog. 12 maart 201312 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 maart 201313 j Ik heb vandaag Multicolor sla gekocht bij de Lidl.Het is een wortelkluitje met 3 soorten sla in één.En het kostte per stuk 1,19 per stuk.Dus je kan de krop planten in de vollle grond of in een pot.Morgen zet ik hier een foto bij.Dit is het driekleurig kropje. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 11 maart 201312 j Nou er is een nachtje vorst overheen gegaan. Dus ik hoop dat de schade niet te groot is. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 maart 201312 j zou het de bedoeling zijn denk je, om de 3 kropjes ieder een eigen potje te geven ? Dan kunnen ze wat verder uitgroeien toch ?
Geplaatst: 12 maart 201312 j Ik zou het niet weten.Het kluitje was een kleiner formaat dan een p9 potje en was heel erg doorwortelt dat ik niet eens geprobeerd heb om de 3 kropjes te splitsen. Misschien dat iemand weet of dat al of niet voor problemen zorgt dat splitsen. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 maart 201312 j Ik zag de kroppen sla mét kluit vandaag opeens ook bij de Jumbo liggen... alleen lijkt alsof díe de prijs niet echt waard zijn... ze maakten nu al aanstalten om door te schieten... En dan 3x zo duur als een kropje sla zónder modder...
Geplaatst: 12 maart 201312 j Af en aan rijden de postbestelbusjes hier... Van de Repshop nog meer verwarmingsmatjes, bevallen goed. ... ... Hebbe hebbe!Zet je er een paar op je ruillijstje?
Geplaatst: 12 maart 201312 j Haha... dat mocht je wíllen... Heb ze veel te hard nodig met deze koudegolf... http://www.repshop.nl/verwarming/p-1a/10001--terra-heatmat.html
Geplaatst: 12 maart 201312 j Ik zag de kroppen sla mét kluit vandaag opeens ook bij de Jumbo liggen... alleen lijkt alsof díe de prijs niet echt waard zijn... ze maakten nu al aanstalten om door te schieten... En dan 3x zo duur als een kropje sla zónder modder... Hoe duur waren ze dan bij de Jumbo ? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 maart 201312 j Voel ik daar een zweem van chantage Huub? Dat gaat nog wat worden dan gezien we nog 11 dagen te gaan hebben... @Conny: geen idee, niet onthouden... boven de euro in ieder geval... Maar het geld zeker niet waard.
Geplaatst: 13 maart 201312 j Ik heb trouwens een aantal 'alternatieve bloempotjes' gekocht, 80 stuks voor ruim een halve euro, kan ik weer even vooruit, bij Blokker:×80
Geplaatst: 13 maart 201312 j mijn bestelling via internet ( topic p9 potjes ) is binnen. 500 stuks.Daarnaast ook binnen mijn bestelling via andere site voor 500 stuks, maatje kleiner ( 7x7 ) Verder zijn al mijn zaden nu wel binnen geloof ik. Ga ik komend weekend met de tomaten beginnen.
Geplaatst: 13 maart 201312 j www.seedo.nl 17.50 incl verzendkosten.was abuis wat de maat betreft; deed het uit mn hoofd. maat: 6x6 x8 hoog. Dat is mijn maatje van plug naar 1e x oppotten. vandaar gaan ze naar p9 , of groter of tuin.
Geplaatst: 13 maart 201312 j Mijn aankopen van deze week: - 4 rozen- knollen/bollen van een prachtige dahlia en witte/roze/blauwpaarse anemonen (kan je er nooit genoeg van hebben)- tweedehands kas- graszaad- tuingereedschap voor Zoon Was een dure tuin-aankopen-week
Geplaatst: 13 maart 201312 j ow ja. inderdaad. De rózen !! helemaal vergeten. via www.deborder.nl een paar rozen aangeschaft, staan ingekuild te wachten op de tuin op einde vorst. 1x Klimroos Etoile de Hollande. ( supergeurende zwaar-ouderwetse donkerrode roos , voor op mn huisje1x Constancy Spry , ook een klimmer , eenmaal bloeiend. geurend. en prachtig.3x gewone struikrozen ; Darcy Bussel. uitgekozen op kleur en geur. Groepje naast de ingang van mn moestuin.
Geplaatst: 14 maart 201312 j net bij de wildkamp drainage en popup beregenings systemen besteld voor 300 m2 van de tuin
Geplaatst: 14 maart 201312 j Dat plantenkasje ziet er inderdaad gemakkelijk uit, alleen vind ik het hier niet in de Aldi... Belgie weer...
Geplaatst: 14 maart 201312 j ik heb zojuist een rozemarijn plantje en een asperges plantgoed gekocht bij de aldi
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.