Geplaatst: 29 januari 201214 j Hieperdepiep Jeanne, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een toffe dag van, hopelijk vol met moestuinkadootjes! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 29 januari 201214 j Gefeliciteerd !!!!!! Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 29 januari 201214 j Gefeliciteerd Jeanne! Maak er een mooie dag van. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 29 januari 201214 j Jeanne: Ik lees hier dat je jarig bent, Bonne Anniversaire!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 januari 201214 j Auteur Gefeli! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 29 januari 201214 j Ik dank jullie allemaal voor de felicitaties, super leuk, had het heel niet verwacht, dus des te leuker, nee Koert er waren geen moestuin cadeau's bij, alleen veel geld, waar ik nog iets daar voor kan kopen, dus niets te klagen,maar vele weten ook niet dat het echt een hobby van mij is. Maar het toppunt was het cadeau van mijn 2 kinderen en schoondochter en schoonzoon en kleinkinderen, een 11 daagse reis naar Turkije in September all inclusief, mede ook voor ons 40 jarig huwelijk in Juni. dus ben zo verwend, nu moe maar voldaan, nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor de genomen moeite om mij te feliciteren helemaal top.
Geplaatst: 29 januari 201214 j Moet ik voor iemand nog zaadjes mee brengen uit turkije, bijv. de granaatappel?
Geplaatst: 29 januari 201214 j Gefeliciteerd!!! Zag het net ook bij Hyves staan!!!Was het alweer vergeten Ik lees dat je een leuke dag hebt gehad
Geplaatst: 29 januari 201214 j Moet ik voor iemand nog zaadjes mee brengen uit turkije, bijv. de granaatappel?Vakantie zaadjes...altijd
Geplaatst: 30 januari 201214 j gefeliciflapstaart Jeanne! dat maakt jou waterman toch?gek genoeg ken ik eigenlijk helemaal geen mede-watermannen!ik ben namelijk 12 februari jarig...en ik ben zooow benieuwd wat ik ga krijgen! wat zeg je van leuke stekjes uit Turkeije? oid? dat zal altijd wel leuk te ruilen zijn toch?
Geplaatst: 30 januari 201214 j Alsnog ook de felicitaties van mij. Geweldig kado van je familie Geniet er van als het zover is. Good things come in small packages
Geplaatst: 31 januari 201214 j Auteur Wat zou Beatrix voor haar verjaardag hebben gehad? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 2 februari 201214 j Ook nog gefeliciteerd, Jeanne. Dat je nu tot september moet wachten om op reis te kunnen, da's toch echt om een mens de gordijnen in te jagen, nee? Zonder indiscreet te willen zijn, waar ergens in Turkije wordt het?
Geplaatst: 2 februari 201214 j En wie zijn de jarigen voor deze maand? Ik kan iig laten weten dat ik in t rijtje thuis hoor. Ben een visje Good things come in small packages
Geplaatst: 2 februari 201214 j Hoi Marinus, ha ha dat grapje heb ik al heel vaak gehoord. Nee dat geduld heb ik wel hoor tot September, dan zitten de winterwortelen weer in de grond en de uien, dus als mijn schoondochter dan een paar maal per week kan komen kijken en mee neemt wat er oogst klaar is, ben ik weer blij.We gaan naar Side, dan al voor de 5de keer. zelfde hotel, dus we weten dat het goed zit.[hoop ik nog].
Geplaatst: 2 februari 201214 j Hoi Jeanne, Dat het een flauw grapje zou zijn daar was ik al bang voor. In Antalya dus. Ik ben daar ooit (exact 30 jaren terug) op huwelijksreis geweest. In Kustur vlak bij Kusadasi dus.Allicht ben je al op uistap naar Efes geweest? Indrukwekkende site. Ben een visje Mijn zoontje en ik ook. Hij in februari, ik begin maart.
Geplaatst: 2 februari 201214 j Nee daar ben ik nog nooit geweest, wel in manafgat,of hoe je dat ook schrijft. het is echt mooi daar,zoals je dan wel weet.
Geplaatst: 2 februari 201214 j Speciaal voor jou: Meer dan de moeite waard. Zeker in september als het wat minder druk is en niet meer zo heet.
Geplaatst: 2 februari 201214 j Ben een visje Mijn zoontje en ik ook. Hij in februari, ik begin maart. Ik ben een Ram
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.