Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen - Aart

AartVV

Recommended Posts

Hoog tijd om mezelf voor te stellen. Ik lees inmiddels al heel wat maanden mee....

De midlifecrisis ligt achter me. Ik heb afscheid genomen van diverse spannende en ruige hobbies. Ik zoek nu de rust...

Afgelopen najaar hebben we ons stukje moestuin in ontvangst mogen nemen. Kleine 100 m2. Klein complex. Relaxte eigenaar. Geen lastige huisregels. 

De afgelopen maanden besteed aan het onkruidvrij maken. 12 bedden met randen 1,1x2,5m voorbereid (no dig systeem). Veel mooie groencompost opgebracht. Daarna twee koude bakken gemaakt, idem compostbakken (ik werk graag met hout). Veel te mooi maar het oog wil ook wat. Komende weken het hekwerk vervangen. Oude palen waren doorgerot. Alles stond op instorten. Wellicht in de loop van dit jaar een kleine kas plaatsen. Qua “hardware” zal het dus wel gaan lukken....

Inmiddels thuis op een koele slaapkamer een verrijdbare stellingkast gemaakt, 3 planken 60x120 cm voorzien van high lumen ledpanelen 6000K. Zaaien onder meer volgens de zaaikalender van Diana. Eerste zaailingen doen het uitstekend.

Ondertussen heel veel lezen, video’s kijken van de vele moestuingoeroe’s en met de buurmannen en buurdames op de moestuin bijpraten....

Nog hééél veel te leren maar het begin is er!

• Like 1