Sovreze Geplaatst: 10 april 2012 Geplaatst: 10 april 2012 Jazeker! Zondag 20 mei? Op de voorpagina staat als beschrijving nog 21 mei namelijk.
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Geplaatst: 10 april 2012 Oh, stom zeg Luuuuuc! Je hebt de verkeerde datum in de topic-omschrijving gezet! 20 mei dus. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
joke81 Geplaatst: 12 april 2012 Geplaatst: 12 april 2012 ik en mijn man komen zeker, met de 2 kindjes mee, 3-6j oud
Antoine Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Jammer, had wel willen komen.... Maar 20 Mei valt op zondag, en wij gaan zondag's niet uit, uit principe.... Ik kan heel lekker Saté maken! Maar goed, jammer! gr Antno In een groen, groen, knollen, knollenland...
jos Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Jammer dat je niet kan Antoin. We moeten natuurlijk respect hebben voor ieders overtuiging.Maar dan is er voor jou toch geen belemmering om de sate vast op zaterdag bij Jorieke af te leveren. Groetjes,Jos (sate-liefhebber)
Helly Geplaatst: 15 april 2012 Geplaatst: 15 april 2012 Wel lekker Good things come in small packages
Marieke Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Antoine Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 Zie je wel zitten hé Jos Ik woon in Bleskensgraaf en dan eventjes naar Zelhem? Klinkt achterhoeks. Even kijken.. 132 km http://route.anwb.nl/routeplanner/ Gaat hem niet worden vrees ik Jullie moeten het doen zonder Saté Of je moet de datum verzetten... haha. Veel plezier! In een groen, groen, knollen, knollenland...
jos Geplaatst: 16 april 2012 Geplaatst: 16 april 2012 Antoine om het maar in moestuintermen te zeggen "wat in het vat zit verzuurt niet".We houden het dus gewoon te goed voor een volgende keer.Want je kunt natuurlijk niet zeggen dat je zo iets lekkers kunt maken zonder het bewijs te leveren.Trek het je verder niet aan want de meeste bezoekers van het forum kunnen aan mijn reacties zien dat ik honger heb. mvg Jos
Antoine Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Midden in de nacht honger ??? Ik was aan het werk, had meer dorst in bier enzo gr Anton In een groen, groen, knollen, knollenland...
jos Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Probeer eens Alpha Anton.Een lekker neutrale "dorstlesser" uit Schinnen.Als je de smaak te pakken hebt ga je het best voor de halve liter flessen.Maar denk erom alles met mate.En wat betreft die passie voor alles wat eetbaar is komt uit mijn jeugd, ik ben opgegroeid in de hotelkeuken van mijn ouders.Weet dus wat het is voor 40 man aardappels en groenten schoon te maken. Je kunt mij daar dan ook niet mee straffen.Ben na ruim dertig jaar in het bankwezen dan ook weer back to basic en dagelijks bezig met alles wat groeit en bloeit en vooral ook nog eetbaar is.
Goudsbloem Geplaatst: 18 april 2012 Geplaatst: 18 april 2012 Het ziet er wel heel erg leuk uit, mag ik ook komen? Lekker dichtbij, en ik kan mensen oppikken van de trein in Doetinchem of zo. Moet ik even zoeken waar ik dat kan opgeven en waar kan ik opgeven wat ik mee kan nemen/kan maken? Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Jorieke123 Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Geplaatst: 18 april 2012 'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html en hier: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html Al een leuke lijst, niet dan? - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw + dochter- Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim- jootje- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van - Heylane- HilkyW (?)- Marian J- Joke81 + man+ kindjes- Harmony & Harry- Henk + Thea- BonnieF- Jasmin- Renate- Sovreze- Goudsbloem Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 4 mei 2012 Geplaatst: 4 mei 2012 Sorry. Vast een vraag die al ergens gesteld is ? Maar waar moet ik eigenlijk zijn ? Ik bedoel. Zelhem ja. Maar hoe kom ik aan je adres ?De topics over de dag zelf zijn zooo lang en groot inmiddels , sorry als ik niet alles doorspit. Je zal toch niet iedereen een pm doen of toch wel ? Je adres zo hier plaatsen is ook weer zo wat he ? misschien hr.grtz !
Jorieke123 Geplaatst: 4 mei 2012 Auteur Geplaatst: 4 mei 2012 Het adres: Oosterwijkweg nummer 5, in Zelhem. Postcode ook nodig? Mijn adres staat sowieso online in mijn webshop, dus het is geen groot geheim. We moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen met alle auto's, we hebben een achteringang bij het weiland. Maar dat is dan een ander adres.Laten we nog weten! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Dank je Jorieke, ik wilde het net vragen Wil iedereen die komt graag ook nog even hier: post96047.html#p96047 kijken? Sorry, jij niet Jorieke We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 oooh Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 De verrassing is des te groter Jorieke Nog maar 12 nachtjes slapen. Alsof je op Sinterklaas zit te wachten Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM. Hier 2 kaartjes ter verduidelijking: Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor. Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland, en daar kom je via de Aaltenseweg. Bij de paarse pijl. Tussen Aaltenseweg nummer 3 en 4 in. Maar je zult daar dan al wel iets zien (moeten nog even iets maken ter herkenning, maar auto's zie je dan ook al staan als je later komt). Duidelijk? Nog vragen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Ja. Duidelijk hoor. Zet ik daar de auto neer. Is het dan lopen via dat lange weiland naar je huis, of even via de verharde wegen even omlopen ? Geen probleem , maar dat was het laatste wat ik me afvroeg.
Jorieke123 Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 Oh ja, dan kan je de tour van achteren naar voren nemen Langs alle weitjes en akkers. Gewoon over ons land inderdaad. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Wel pijlen plaatsen, he Jorieke.... misschien raakt iemand (?) verdwaald... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Helly Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Ja stel je voor dat we de rechte lijn naar d'r boerderij niet kunnen vinden Wij zetten m ook aan de andere kant en lopen wel langs varkentjes, schaapjes, ganzen en kipjes Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Geplaatst: 10 mei 2012 Misschien moet ik nog even snel zo'n systeem bouwen waarbij iedereen een koptelefoon krijgt. En dan kan je per weitje/akker op een nummer drukken, en dan hoor je uitleg in 4 verschillende talen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Nou dat zou nog s een leuke rondleiding zijn. Heb je genoeg tijd om de gasten tussendoor te vermaken Good things come in small packages
Aanbevolen berichten