Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer, had wel willen komen.... Maar 20 Mei valt op zondag, en wij gaan zondag's niet uit, uit principe....

Ik kan heel lekker Saté maken! Maar goed, jammer!

gr Antno

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Geplaatst:

Jammer dat je niet kan Antoin. We moeten natuurlijk respect hebben voor ieders overtuiging.

Maar dan is er voor jou toch geen belemmering om de sate vast op zaterdag bij Jorieke af te leveren.

Groetjes,

Jos (sate-liefhebber)

Geplaatst:

Zie je wel zitten hé Jos

Ik woon in Bleskensgraaf en dan eventjes naar Zelhem? Klinkt achterhoeks. Even kijken.. 132 km

http://route.anwb.nl/routeplanner/

Gaat hem niet worden vrees ik Jullie moeten het doen zonder Saté

Of je moet de datum verzetten... haha.

Veel plezier!

Geplaatst:

Antoine om het maar in moestuintermen te zeggen "wat in het vat zit verzuurt niet".

We houden het dus gewoon te goed voor een volgende keer.

Want je kunt natuurlijk niet zeggen dat je zo iets lekkers kunt maken zonder het bewijs te leveren.

Trek het je verder niet aan want de meeste bezoekers van het forum kunnen aan mijn reacties zien dat ik honger heb.

mvg Jos

Geplaatst:

Midden in de nacht honger ???

Ik was aan het werk, had meer dorst in bier enzo

gr Anton

Geplaatst:

Probeer eens Alpha Anton.

Een lekker neutrale "dorstlesser" uit Schinnen.

Als je de smaak te pakken hebt ga je het best voor de halve liter flessen.

Maar denk erom alles met mate.

En wat betreft die passie voor alles wat eetbaar is komt uit mijn jeugd, ik ben opgegroeid in de hotelkeuken van mijn ouders.

Weet dus wat het is voor 40 man aardappels en groenten schoon te maken. Je kunt mij daar dan ook niet mee straffen.

Ben na ruim dertig jaar in het bankwezen dan ook weer back to basic en dagelijks bezig met alles wat groeit en bloeit en vooral ook nog eetbaar is.

Geplaatst:

Het ziet er wel heel erg leuk uit, mag ik ook komen?

Lekker dichtbij, en ik kan mensen oppikken van de trein in Doetinchem of zo. Moet ik even zoeken waar ik dat kan opgeven en waar kan ik opgeven wat ik mee kan nemen/kan maken?

Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste

Geplaatst:

'Aanmelden' kan nog steeds hoor! Iedereen is welkom

Voor wie ze nog niet gezien hebben, kijk ook eens hier: ruilen-op-de-moestuindag-t3699.html

en hier: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html

Al een leuke lijst, niet dan?

- Jeanne-gordijn + man

- Appelvrouw + dochter

- Dick

- greetje11

- Thessa

- Jorg

- Simone

- Helly + partner en misschien zoon

- Kruidje

- Eva + zus

- Persica

- Bit

- Lisa + vriend

- Geedee

- RvO

- Dennis29 + moeder

- Margareth

- Chaotik

- Marieke

- Jos

- (aardbei)Jim

- jootje

- Frank vwl + vrouw + schoonzus + daar de vriend weer van

- Heylane

- HilkyW (?)

- Marian J

- Joke81 + man+ kindjes

- Harmony & Harry

- Henk + Thea

- BonnieF

- Jasmin

- Renate

- Sovreze

- Goudsbloem

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Sorry. Vast een vraag die al ergens gesteld is ? Maar waar moet ik eigenlijk zijn ? Ik bedoel. Zelhem ja. Maar hoe kom ik aan je adres ?

De topics over de dag zelf zijn zooo lang en groot inmiddels , sorry als ik niet alles doorspit.

Je zal toch niet iedereen een pm doen of toch wel ? Je adres zo hier plaatsen is ook weer zo wat he ? misschien hr.

grtz !

Geplaatst:

Het adres: Oosterwijkweg nummer 5, in Zelhem. Postcode ook nodig?

Mijn adres staat sowieso online in mijn webshop, dus het is geen groot geheim.

We moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen met alle auto's, we hebben een achteringang bij het weiland. Maar dat is dan een ander adres.

Laten we nog weten!

Geplaatst:

De verrassing is des te groter Jorieke Nog maar 12 nachtjes slapen.

Alsof je op Sinterklaas zit te wachten

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ok, het adres van de moestuindag is dus: Oosterwijkweg 5, Zelhem. Mocht iemand mijn telefoonnummer willen, dan lees ik dat wel via PM.

Hier 2 kaartjes ter verduidelijking:

kaartje79011336634325.jpg

Binnen de rode lijnen, bij de 'A' wonen wij

Voor ons huis loopt een verharde weg. Naar die verharde weg, loopt een zandpad. Dat is de gele lijn. Dat zandpad is op zich goed te doen met de auto. Ligt een beetje aan het weer.

Je kunt ook iets omrijden, dan kan je gewoon via verharde wegen. Maar die weg (de groene, Gielinkweg) staat vaak niet in de tomtom of andere navigatie. Dus hij stelt die route niet eens voor.

Kom je helemaal van de andere kant, dan kom je sowieso over verharde wegen, en dan kruist de Hogeveldweg met onze straat. Bel maar als je verdwaald

Laden en lossen kan voor bij de deur, parkeren moet (ivm drukte) in ons weiland, en daar kom je via de Aaltenseweg. Bij de paarse pijl. Tussen Aaltenseweg nummer 3 en 4 in. Maar je zult daar dan al wel iets zien (moeten nog even iets maken ter herkenning, maar auto's zie je dan ook al staan als je later komt).

kaartje299111336634328.jpg

Duidelijk? Nog vragen?

Geplaatst:

Ja. Duidelijk hoor. Zet ik daar de auto neer. Is het dan lopen via dat lange weiland naar je huis, of even via de verharde wegen even omlopen ?

Geen probleem , maar dat was het laatste wat ik me afvroeg.

Geplaatst:

Ja stel je voor dat we de rechte lijn naar d'r boerderij niet kunnen vinden

Wij zetten m ook aan de andere kant en lopen wel langs varkentjes, schaapjes, ganzen en kipjes

Geplaatst:

Nou dat zou nog s een leuke rondleiding zijn. Heb je genoeg tijd om de gasten tussendoor te vermaken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...