Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Zou denk ik wel een geschikte moestuindagdatum zijn, voor veel mensen een lang weekend! Dat is nou net wel het weekend dat ik niet kan, in dat weekend viert mijn dochter haar 4e verjaardag. Maar goed houd met mij niet te veel rekening, ik beslis toch altijd pas op de dag zelf of op z'n vroegst de dag er voor of ik kom.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

ik hoop ook te komen hoor, een hele wereld reis voor mij

maar ik wil jullie nu toch wel eens in het "" echt "" zien

ook erg benieuwd naar jou paradijsje jorieke !!

en ook ik zal proberen wat plant goed mee te nemen,

ik zit boorde vol verjaardagen in april en mei...maar ik lees wel wanneer & zolang ik of mijn bijde zoontjes niet jarig zijn op de bewuste data verschuif ik het wel ik ga mijn best doen !

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

ik zou best willen maar ik ben zo vreselijk allergisch vooral voor allemaal dieren. Ga er nog eens lang en diep over nadenken. Het lijkt me zo leuk iedereen eens te ontmoeten.

Geplaatst:

Kan beter vertellen waar ik niet allergisch voor ben.. schapen, voor de rest: honden, katten, konijnen, cavia, paarden, hamsters, vogels, etc en ja als mensen al dieren hebben en ze omhelzen mij krijg ik een allergische reactie.. dus heel sterke allergie helaas

Geplaatst:

simpele oplossing : niemand omhelzen ( mij wil je zo wie so niet omhelzen ) en lekker in de tuin blijven . blijven we allemaal.

kortom : gewoon komen !

Geplaatst:

t jammere is dat ik beesten juist heel leuk vindt. Ik ga er over nadenken.

Geplaatst:
  • Auteur

Paarden hebben we niet. Voor katten, konijnen, hamsters, cavia's etc. is Joep ook (iets minder dan jij denk ik) allergisch. Dus die hebben we niet. Honden wel.. Maar die komen dan niet in de ruimte die we zullen gebruiken als binnenruimte. En mij moet je dan maar niet omhelzen (er wordt sowieso weinig omhelst hoor )

Geplaatst:

Gelukkig maar, ben niet zo knuffelig.

Lijkt me superleuk dus ik ben er bij tenzij er iets heel belangrijks op dezelfde datum valt ofzo.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Wij zijn graag ook weer van de partij, we hebben nog geen definitieve plannen dus we zien wel welke dag het wordt.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:
Wanneer is het trouwens Hemelvaart?

10 dagen voor pinksteren

geloof iets van 17 mei

Geplaatst:

Yep 17 mei 2012 is het hemelvaart. Ik hoop zelf op een andere dag want zon en feestdagen kan ik moeilijk weg door omstandigheden.

Geplaatst:
  • Auteur

Het weekend na hemelvaart zou kunnen...? Zondags? Met pinksteren is hier hier iets drukker dan normaal; dan is er de trekkertrek

(niet bij ons hoor, maar net om de hoek. )

Geplaatst:

Guus jij komt toch ook wel, ouders zijn gewoon welkom als ze wat te eten (of drank) meebrengen

Pinksteren komt voor mij niet uit maar zo is er natuurlijk altijd wat.

Geplaatst:

Ik weet nog niet of ik kom, miss samen met wesley, kijk nog wel

Omdat het kan.

Geplaatst:

weet niet of je al auto rijdt ? Maar geen probleem he ? als jij en of wesley willen komen, haal ik jullie gewoon op hoor. ( Me moeder woont bij jou om de hoek, ziet die me ook es als verrassing ) en breng ik je/jullie weer terug

Geplaatst:

Ik rij wel auto, maar ik zal maar niet op de openbare weg gaan rijden Maar ik vind het prima als ik met jou meekan

Omdat het kan.

Geplaatst:

@ appelvrouw, dat konijnen plaatje heeft dierbare betekenis. Vandaar die keuze

Geplaatst:

Ik vind het ook een prachtig plaatje..met die roodborst erbij..is het van een boek?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
excuus. zal me msn en whats-app taal wel zijn. Ik probeerde paar weken terug heel netjes te zijn. Maar idd, is gwn gemak en luiheid.

Het is ok hoor Bit, kmot ff wennen.

Ík had gehoopt met jou mee te kunnen rijden..vanuit NOF wel te verstaan

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Dat heet aanpassen aan de doelgroep Jet, anders snapt Guus het niet

nouk snaput nog gouwd hor:p

Omdat het kan.

Geplaatst:

ja ge ben nie achterlijk, aanders zatte gij hier nie.

Geplaatst:

Leuk moestuindag, maar waar is het, wanneer is het en gaat er wel een trein naartoe?

haha spinaziesoep, ken wel spinazietaart, komkommer of courgettesoep. ben na al benieuwd naar je soep!

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Geplaatst:

Het lijkt me erg leuk om er bij te zijn maar het hangt nog even van wat familieverplichtingen af of ik kan komen. Mocht er iemand uit Friesland met de auto gaan kunnen we de kosten delen. Ik heb wel een auto maar vind het altijd erg spannend als ik ergens heen moet rijden waar ik nooit ben geweest. Als verder niemand met de auto gaat wil ik het wel doen met wat coaching van ervaren zelhemgangers.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.