Geplaatst: 24 januari 201412 j Wat een coole kip Die van mij durven echt niet naar buiten als het sneeuwt.
Geplaatst: 24 januari 201412 j Ooooh sneeuw, ik ben zwaar jaloers Ik wil ook lekker door de sneeuw banjeren en sneeuwballen met de honden
Geplaatst: 25 januari 201412 j Uh zo leuk was het niet.We moesten mijn dochter halen bij de bushalte 4 km verderop. Onze bus bleef al haken op onze eigen brug en toen ik ging duwen en mijn man ging gassen schoof 1 wiel van de brug af , de greppel in. We zijn maar gaan lopen door de sneeuw in de ijzige kou... Nu weer thuis maar de auto staat nog in de greppel, hoe we die er morgen weer uitkrijgen is nog niet duidelijk.. Leuk hoor die sneeuw!
Geplaatst: 25 januari 201412 j Yeah... dáár moet op gedronken worden zo'n avontuur... Páaaaaaalin...ka... pa lin ka... pa lin ka pala... (op de maat van: )
Geplaatst: 25 januari 201412 j Sneeuw! Veel sneeuw, ook vervelende sneeuw om in te fietsen... heel scherp in de ogen... Soort mengeling van ijzel en sneeuw en bevroren sneeuw. En dat met een lekkere wind erbij. De winter is begonnen! Heg:
Geplaatst: 25 januari 201412 j Oh wauw Hier in het zuiden is het gewoon Hollands druilweer. Wat een verschil zeg! Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 25 januari 201412 j Ff mn besneeuwde rode hoofd erafgesneden... zo kwam ik thuis... echt winters dus... Edit:Even gemeten, nu 00.11 uur is er in mn achtertuin 4 cm sneeuw gevallen.
Geplaatst: 26 januari 201412 j Zo, sneeeeuw! Lekker rondje gelopen mit den hond. Ook her en der gemeten, ik meet 2,5 cm. De hond vind het geweldig! Lekker sneeuwballen happen, over de grond rollen etc. Ik vind het zo ook wel leuk, als je lekker nergens heen hoeft. En dan maandag lekker weer dooi; prima!
Geplaatst: 26 januari 201412 j Blauwe lucht, zonnig, 7 graden en geen vlokje sneeuw hier! Groet, Geert-Jan
Geplaatst: 26 januari 201412 j Auteur Hier ook gewoon zon, 10 graden, windstil. Er wordt in het bos gewerkt( niet door mij).Ik heb wel alles afgedekt met dennentakken..vooral de mediterrane planten voor als er sneeuw komt,,dan hebben ze een lekker dakje. Sterkte jullie daar in de kou We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 januari 201412 j Zo net een lekkere sneeuwwandeling gemaakt met Oor. Heerlijk! Ik had mijn regenlaarzen aan gedaan omdat mijn andere schoenen niet waterdicht zijn en geen profiel hebben. KOUD!!!!!!! Sodemieters. Ik geloof dat ik zo wel een lekker kopje warme chocolademelk met baileys heb verdiend
Geplaatst: 26 januari 201412 j Nou... zovér ben ík de deur nog niet weer uit geweest... heb het ff tot de achtertuin gehouden... En gelijk even wat vetbolletjes en pinda's opgehangen en nu... minder als 5 minuten later... hangt het eerste meesje er al in. Oh... en een schattig klein roodborstje nu ook al...
Geplaatst: 26 januari 201412 j Snottebellen druipen langs mijn ramen naar beneden, maar géén sneeuw, en wat mij betreft blijft dat zo. Ik ben nog steeds niet over mijn sneeuwtrauma van vorig jaar heen: veel te veel en veel te lang was dat. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 26 januari 201412 j hier alleeeeeeeeeeeen maar regen en die ben ik zooooooooooooooooo zat een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 26 januari 201412 j Hier ook,wat zou het een pak zijn,als die regen van nu sneeuw was.............................zucht.
Geplaatst: 27 januari 201412 j Zag een vreemde gelige gloed in de lucht... Ja hoor, het sneeuwt weer... Dit keer waren het hele grote zachte vlokken, en dan héél veel ervan... Je hoorde het vallen...Echt Vrouw Holle vlokken... Dus... júllie vrágen om sneeuw, wíj krijgen het.... dus ga ik júllie nog maar met wat nachtelijke fotooz vervelen... Camera op de "Snow" stand: die popcorn voor in beeld is dus de sneeuw.... Op de "Low Light" stand... En dit is wel sneu voor de buurvrouw morgen...
Geplaatst: 27 januari 201412 j Hier is de dooi ingevallen, maar er ligt op de grond nog steeds een aardige laag. Genoeg om Oortje gelukkig te maken
Geplaatst: 27 januari 201412 j Auteur Leuke foto@s allemaal! Ik hoef gelukkig niet jaloers te zijn..het sneeuwt hier sinds 4 uur. Volgens de buienradar houdt het over een uurtje al weer op-. Als de tuin morgen nog een beetje wit is vind ik het leuk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 maart 201411 j Het heeft gesneeuwt vannacht.Verder is het erg mistig. Deze winter hebben we vrijwel geen neerslag gehad, dus ook vrijwel geen sneeuw.Vorig jaar zaten we vrijwel van eind oktober tot begin mei in de sneeuw. Woensdag zouden de temperaturen weer omhoog gaan. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 24 januari 201511 j Hier is het echte sneeuw-topic Hierin Zelhem sneeuwt het flink door, er ligt al een paar cm. Ik hoop dat 'mijn' worstmaakdames nog wel deze kant op kunnen komen facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 januari 201511 j Dacht eerst grapje sneeuw, maar hier is ook alles wit wel zeker 10 cm.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.