Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

frambozenplanten


Aanbevolen berichten

http://www.fruitbomen.net/frambozen-en-bramen/

 

Ik heb ze wel, niet teveel jammergenoeg Als je er geen geld voor over hebt kun je het eens op een volkstuinenvereniging in de buurt proberen. Kan je een stukje van een ander zijn plant scheuren.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Later, in het voorjaar, als de frambozen beginnen uit te lopen, heb ik allicht wat scheuten van de herfstframboos voor je.

Met enig geluk kan ik dan misschien bij een kennis nog een gele herfstframboos op de kop tikken voor je.

Tegen die tijd laat ik nog wel wat horen.

gr Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Aan de namen kan ik je niet direct helpen.

Ik heb de herfstframboos van een andere tuinder gekregen, levert frambozen eind julie begin augustus en daarna nogmaals volop in de herfst tot de winter invalt.

Mijn broer heeft de (dikke)gele variant van de herfstframboos, idem als boven tweemaal oogst per seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ok,ik denk dat ik toch maar die rassen van jou neem goed?Anders heb ik helemaal geen frambozen.Maar er is een biomoestuiner een dorp verderop ik ga is vragen of dat nu bramen zijn of frambozen en dan vragen of ik stekkie mag lol.En daar staat nog zonnebloemen kan ik die zaden daarvan nog gebruiken?

 

Als de takken van die bramen of frambozen dikke doorns hebben wat is het dan braam?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je wel hoor Jim. Je bedoelt dat als Greetje die soorten niet heeft is Jos goed genoeg en als Greetje die soorten wel heeft is Jos voor de 2e keer niet goed genoeg!

Heb jij even geluk dat ik geen Jos heet!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij bramen kan ik aan het blad zien welk ras het is, meestal tenminste, voor de liefhebber

echt waar? zow, dat is knap! ik zal je als die van mij blaadjes hebben eens een foto laten zien!

Niet zo moeilijk, de bekendste rassen hebben allemaal totaal verschillend blad.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...