Geplaatst: 31 december 201114 j Zoals Joep al zei: "Wakker worden". Dát wens ik vooral de wereldleiders. Voor jullie ( én mezelf ) geloof, hoop, liefde, vooral vertrouwen gewenst. Voor wie van knuffels houdt; bij deze 1 van mij X
Geplaatst: 1 januari 201214 j Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!! Ik heb Joep ook gezien! Vond hem iets minder dan andere keren maar 't was wel leuk! Wat een lekker weertje zeg, stond uit de wind, droog, geen mist en helemaal niet koud! Al m'n vuurwerk is op! Viel in het niet met al dat hele dure spul...maar das altijd wel mooi meegenomen, wel de lusten niet de lasten zei m'n moeder net! Bijna alle oliebollen en appeldingen zijn op. De bananen en ananas flappers waren wat minder dus volgend jaar gewoon oliebollen en appelbeignets Ik knuffel ook lekker mee Nu lekker naar bed en morgen uitslapen
Geplaatst: 1 januari 201214 j Heb je het al gehoord?? Dat joep van 't gevallen is? Haha Omdat het kan.
Geplaatst: 1 januari 201214 j Ik wens één ieder hier op het forum een gelukkig en voorspoedig 2012 toe.Hopend op een vruchtbaar jaar. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 1 januari 201214 j Ook van mij de beste wensen voor 2012 en iedereen die maar wil een dikke knuffel Wij stoken ook nooit geen vuurwerk op. Veel te duur voor dat even. En al die zooi en luchtvervuiling die je er van krijgt Good things come in small packages
Geplaatst: 1 januari 201214 j (psst, het is Youp, niet Joep. Mijn Joep heet Joep ) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 1 januari 201214 j Jorieke Iedereen een fantastisch nieuw jaar gewenst!! (Yola, wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd!) ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 1 januari 201214 j Allemaal een heel gelukkig 2012! Dat het een super-tuin-jaar zal worden! Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.