appelvrouw Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Die van mij is al klaar voor de strijd Wat kan je leuk inzoomen met zo`n camera hè Jorg? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 zie ff geen winnaar hiero ga morgen eens ff mijn plantje ernstig toespreken Quote
Heylane Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Ik heb er twee, die ik met elkaar laat concurreren. Op die manier weet ik zeker dat ik de winnaar heb. Verder kijken ze altijd mee als ik op het forum zit, dus dat spoort ze nog meer aan. Een van deze twee wordt het dus: Quote
geedee Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Verder kijken ze altijd mee als ik op het forum zit, Die kleine kan niet eens over de rand van de pot kijken! Quote
Heylane Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Verder kijken ze altijd mee als ik op het forum zit, Die kleine kan niet eens over de rand van de pot kijken! Ai hij heeft je gehoord , nou zul je wat beleven , hij gaat er nu helemaal voor om te bewijzen dat hij een winnaar is Quote
Jelmer Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 De aubergine's die ik gezaaid heb hebben het niet overleefd Gelukkig niet alles gezaaid dus probeer binnenkort opnieuw Quote “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
Rantje Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Wat is er mis gegaan Jelmer? Weet niet of het nu te laat is om nog een mooie plant tekrijgen, ik heb hier nog 2 zaailingen staan, vrij klein nog hoor, 2 weken terug gezaaid... Zouden die op te sturen zijn? Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Jelmer Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Heb geen idee Rantje denk niet nat genoeg gehouden ofzo :S De rest doet het verder wel prima o.a. paprika en pepers en die zijn ook wat lastig dacht ik. Heb zelf ook nog zaadjes denk dat ik komende week weer een zaaibak leeg heb waar ik ze in kan doen. Quote “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
Lisa Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Mijn aubergine groeit nog lekker door. Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Bit Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 inmiddels weer een weekje verder dacht ik. Ze hebben afgelopen week in het zonnetje gestaan op de vensterbank. Ze zitten tegen overpotten in een p9 potje aan.Overdag mogen ze even naar buiten vanwege het mooie weer Quote
Gwen Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Hoe kan ik meedoen met deze wedstrijd? Het lijkt me leuk om te kijken wat ik ervan bak. Quote
renate Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 De mijne groeit erg relaxed door, sloom, langzaam en enorm traag vergeleken bij de komkommers en tomaatjes die ik erbij heb staan. Ik zal deze week een fotootje maken. Quote
Lisa Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Hoe kan ik meedoen met deze wedstrijd? Het lijkt me leuk om te kijken wat ik ervan bak. Helaas kan je niet meer inschrijven voor de wedstrijd, aubergines moet je echt tijdig zaaien wil je er succes mee hebben. Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
geedee Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 De mededinger voor de buitencompetitie is ook boven komen piepen: Quote
Gwen Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Jammer! Wanneer is de volgende wedstrijd? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 @Gwen: Nog geen idee, maar het wordt altijd tijdig aangekondigd. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Er is toch nog wat boven komen piepen..ik ga op zoek naar plantensteroïden ( of mag doping niet Luc?) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 gezaaid 22 febr, zaai en stekgrond.1e keer opgepot in 7cm potje in potgrond : 10 maart.2e keer omgepot in 9 cm potje in mengsel van potgrond en zware klei uit de moestuin, waar ze van de zomer in komen: 27 maart. Quote
Rantje Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Komt de mijne ook nog een keer!!! In de bladoksels maakt hij iets nieuws, worden dat bladeren of zijtakken? Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Jorg Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Bij een klein plantje hoort ook een kleine troffee Wist je dat die van mij al aan de champagne is? Quote
Rantje Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Haha das niet goed hoor De bedoeling is de langste en niet de kromste en als die van jou nu al aan de drank is kan die nooit rechte aubergines maken Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Jorieke123 Geplaatst: 30 maart 2012 Geplaatst: 30 maart 2012 @Rantje: Dat in de bladoksels zou ik weghalen hoor! Ziet er niet goed uit. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.