Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid/geplant? (seizoen 2012)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag de bonen, erwten en verschillende soorten sla uitgezet. Knoflook opnieuw gepoot de oude leken wat verrot 1tje eruit gehaald en er zaten allemaal beesten in. Verder van de week spinazie en bietjes gezaaid (of had ik dat al gezegd).

Zo (of morgen) ga ik mijn tomaten en allerlei dingen als komkommer, meloen etc verspenen. Ook de aardappels kunnen bijna gepoot.

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Vandaag paprika, wortels, rode bieten en sla (speciaal voor de kas) gezaaid in de kas.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

Aardappelen gepoot en de sjalotjes.

Div tomaten, peper,aubergine en in de week de tuinbonen en doperten.

Via deno nog tomaten gepoot .

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Gisteren de "kas"-tomaten gezaaid:

OSU Blue (met dank aan appelvrouw)

Blueberry

Tiger Paw

Black Zebra

Black Pear

Black Cherry

En nog een donker tomaatje, ooit opgepikt bij catering van Katie Melua (ik dacht eerst dat het pruimen waren, kende de donkere tomaatjes toen nog niet ) dus heet ie bij mij de Melua.

Geplaatst:

vandaag paprika purple beauty en paprika choclate beauty gezaaid. Peter peper gezaaid en knolvenkel gezaaid. verder wat verpot.courgette planten verpoot. en mijn aardappels heb ik van de week al gepoot, lekker diep. van de week heb ik ook eindelijk mijn knoflook de grond in gedaan en deze week wil ik eigenlijk mijn uien de grond in en mijn wortel zaaien. en dan vliesdoek erover heen.

Moet nog bieten zaaien, bonen en de pompoenen, komkommers en kalebassen en nog meer dingen. voornamelijk ook nog alle bloemen maar die doe ik terplaatsen.

Geplaatst:

En de auberginezaadjes zitten ook in de grond:

Morden Midget

Snowy

Picola

Lange Violette

En wat Ananaskers gezaaid.

Geplaatst:

Gezaaid onder glas: knoflook bieslook, wilde rucola, koriander en krulpeterselie

In potjes binnen: Peper serrano monte d'Oro, prairie Fire en paprika Numex Conquistador.

Geplaatst:
heb je de aardappelen al in de volle grond zitten? Ik heb de tuinbonen gezet en peultjes .

Ja, paar maar hoor. (Verwacht dat dat nu dus veels te vroeg blijkt )

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
heb je de aardappelen al in de volle grond zitten? Ik heb de tuinbonen gezet en peultjes .

Ja, paar maar hoor. (Verwacht dat dat nu dus veels te vroeg blijkt )

Zelf za 2,5 kg gepoot. Alles of niets.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Gezaaid/gepoot volle grond:

Meiraap, Witte Ui, Knoflook (Franse van de toko, zag er zoooo mooi uit...), Rode Ui, Radijs Mix, Wortel, Wortelpeterselie, Wortel Purple Haze, Bosui, Wortel Karnavit, Rucola.

Geplaatst:

Kunnen die nu al de volle grond in? Tuinbonen enzo ( met enzo bedoel ik slabonen )

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...