appelvrouw Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 Greetje ze neemt in ieder geval mij en Margareth mee terug..en alle plantjes die wij ruilen..het wordt nog lastig, vol, proppen Geedee ik neem 4 Egyp uien mee in potjes, met een beetje geluk geven die dit jaar al 5 bolletjes. Dus als je een plantje neemt heb je er al 5 om uit te planten verderop in het jaar. Als er verder niemand wil, mag je ze alle 4... Lisa, dank..dat het het probeert anders gewoon een die je over hebt We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Margareth Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 ik las net dat Gee alle Egyptische uien op MTF-dag met mij en Jorieke gaat delen
appelvrouw Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 ik las net dat Gee alle Egyptische uien op MTF-dag met mij en Jorieke gaat delen Gezellige boel!Omdat ik alle plantjes bij jou of Gé breng ruim voordat het moestuindag is kunnen de volgende problemen ontstaan: de plantjes kunnen allemaal dood zijn..óf (waarschijnlijker) de plantjes zijn allemaal "verdwenen".. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Helly Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Misschien handig voor iedereen om lage kratjes of bakjes mee te nemen om al die zaaibakjes in te zetten voor het vervoer? Vorig jaar had ik ook niets bij me maar kwam wel met veel bakjes thuis En dan is t de vraag blijft dat netjes staan in de auto. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 De plantjes die ik 'schuldig' ben aan iedereen, zet ik ook alvast in van die fruit/groente dozen van de supermarkt. Van karton, met handvatten. Groot bord er bij met de forum naam er op... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dat zijn handige ideeën Jorieke Good things come in small packages
appelvrouw Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 @Appelvrouw: Ik zal proberen een Piedmont tomaat voor je te zaaien. Ik ga morgen weer wat potgrond kopen om te beginnen met de tomaten.Lisa, ik zag dat je ook Kermit zaait, denk je dat je daar er misschien een extra van kan zaaien? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 Ik heb ook nog wat rabarberplanten.. Vorig jaar gezaaid, ze hebben nu al flink dikke wortels en komen al mooi op. Ze hebben rode stelen, verder weet ik niet welk ras het is. Gewoon lekker Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ik houd me aanbevolen! Heb vorig jaar zo'n (champagne) knol in een rieten mand gezet maar ik heb nog niets op zien komen dit jaar Handig dat je die kan zaaien en dat dat het jaar erop al kunt gebruiken Good things come in small packages
dick Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ik neem waarschijnlijk mee om te ruilen,chinese yamyakonknolcapuciengewone engelwortel als ze zich gezaaid heeft.Codonopsis pilosulaApios
appelvrouw Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dick, de gewone engelwortel zit ik om te springen. kijk je ook even op pagina 6 voor mijn ruillijst? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
dick Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 ikzou graag begamotmunt willen plus een roze bes als dat kan
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 @Helly: Dit jaar valt er nog niet erg veel van te oogsten natuurlijk Maar al wel even proeven, en flink vertroetelen zodat er erlk jaar meer aan groeit. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ik neem waarschijnlijk mee om te ruilen,chinese yamyakonknolcapuciengewone engelwortel als ze zich gezaaid heeft.Codonopsis pilosulaApios Yups Dick....ik wil gewoon alles wat je hebt dit zijn de soorten die ik nog op mijn verlanglijstje heb staan!
Eva Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 ikzou graag begamotmunt willen plus een roze bes als dat kanroze aalbes?
Lisa Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ik neem waarschijnlijk mee om te ruilen,chinese yamyakonknolcapuciengewone engelwortel als ze zich gezaaid heeft.Codonopsis pilosulaApios Ik zou graag wat yakon van je willen hebben als je daar genoeg van hebt (ik hoef er niet zoveel, heb alleen maar een achtertuin). Kijk op pagina 16 voor mijn ruillijstje. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Lisa Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 @Appelvrouw: Ik zal proberen een Piedmont tomaat voor je te zaaien. Ik ga morgen weer wat potgrond kopen om te beginnen met de tomaten.Lisa, ik zag dat je ook Kermit zaait, denk je dat je daar er misschien een extra van kan zaaien? Ga ik doen! http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
greetje11 Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ik kan het allemaal niet meer bijbenen wat er te ruil wordt aangeboden Zit best veel van alles tussen maar ik kan niet kiezen/beslissen wat ik wel zou willen.Ik denk dat ik het maar doe met het overschot wat er is die dag.Als iedereen die wat heeft een paar plantjes/stekjes extra mee neemt kan ik dan misschien een keus maken Als dat mag natuurlijk.
thea Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Dick ik heb wel een roze bessen stek ook de champange.Ik zal morgen stekken makenDe zwarte framboos en de jostabes en appelbes heb ik ook intresse?moet nog wortelen..De Yacon heb ik al div stekken van voor de tuindag. Maar ik hou me aanbevolen voor de chinese yamknolcapucienCodonopsis pilosula http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2012 Auteur Geplaatst: 29 februari 2012 @Thea: Zou je voor mij ook een stekje hebben van die roze bes? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Ja,doen we. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
harmony Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 Voor mensen die et hebben gemist.Ik neem mde Jeanette planten mee,geinteresseerde? Hoi Jim, ik lees het topic nu pas (nog heel wat blz te gaan ), ik zou heeeeeel erg blij zijn met Mme Jeanet!!Wij zijn nog maar net begonnen met de moestuin, ook onze borders zijn nog niet af, maar ik kan wel extra pompoenplanten zaaien, de uchi kuri.Iemand mss belang bij grolsch beugelflesjes? Handig voor sapjes ed. Groetjes,Monique
Margareth Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 lijkt me heel handig beugelflesjes! Wat zou je ervoor willen ruilen?
Eva Geplaatst: 1 maart 2012 Geplaatst: 1 maart 2012 De zwarte framboos en de jostabes en appelbes heb ik ook intresse?moet nog wortelen. die zwarte framboos lijkt me wel wat!maar ik zou zo langzamerhand niet weten of ik nog wel genoeg ruilmateriaal heb! ach, ik zaai nog wel wat dingetjes bij
Aanbevolen berichten