Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Greetje ze neemt in ieder geval mij en Margareth mee terug..en alle plantjes die wij ruilen..het wordt nog lastig, vol, proppen

Geedee ik neem 4 Egyp uien mee in potjes, met een beetje geluk geven die dit jaar al 5 bolletjes. Dus als je een plantje neemt heb je er al 5 om uit te planten verderop in het jaar. Als er verder niemand wil, mag je ze alle 4...

Lisa, dank..dat het het probeert anders gewoon een die je over hebt

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
ik las net dat Gee alle Egyptische uien op MTF-dag met mij en Jorieke gaat delen

Gezellige boel!

Omdat ik alle plantjes bij jou of Gé breng ruim voordat het moestuindag is kunnen de volgende problemen ontstaan: de plantjes kunnen allemaal dood zijn..óf (waarschijnlijker) de plantjes zijn allemaal "verdwenen"..

Geplaatst:

Misschien handig voor iedereen om lage kratjes of bakjes mee te nemen om al die zaaibakjes in te zetten voor het vervoer? Vorig jaar had ik ook niets bij me maar kwam wel met veel bakjes thuis En dan is t de vraag blijft dat netjes staan in de auto.

Good things come in small packages

Geplaatst:
@Appelvrouw: Ik zal proberen een Piedmont tomaat voor je te zaaien. Ik ga morgen weer wat potgrond kopen om te beginnen met de tomaten.

Lisa, ik zag dat je ook Kermit zaait, denk je dat je daar er misschien een extra van kan zaaien?

Geplaatst:

Ik houd me aanbevolen!

Heb vorig jaar zo'n (champagne) knol in een rieten mand gezet maar ik heb nog niets op zien komen dit jaar

Handig dat je die kan zaaien en dat dat het jaar erop al kunt gebruiken

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik neem waarschijnlijk mee om te ruilen,

chinese yam

yakon

knolcapucien

gewone engelwortel als ze zich gezaaid heeft.

Codonopsis pilosula

Apios

Geplaatst:

chinese yam

yakon

knolcapucien

Codonopsis pilosula

Apios

Yups Dick....ik wil gewoon alles wat je hebt

dit zijn de soorten die ik nog op mijn verlanglijstje heb staan!

Geplaatst:

chinese yam

yakon

knolcapucien

Codonopsis pilosula

Apios

Ik zou graag wat yakon van je willen hebben als je daar genoeg van hebt (ik hoef er niet zoveel, heb alleen maar een achtertuin). Kijk op pagina 16 voor mijn ruillijstje.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:
@Appelvrouw: Ik zal proberen een Piedmont tomaat voor je te zaaien. Ik ga morgen weer wat potgrond kopen om te beginnen met de tomaten.

Lisa, ik zag dat je ook Kermit zaait, denk je dat je daar er misschien een extra van kan zaaien?

Ga ik doen!

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

Ik kan het allemaal niet meer bijbenen wat er te ruil wordt aangeboden

Zit best veel van alles tussen maar ik kan niet kiezen/beslissen wat ik wel zou willen.

Ik denk dat ik het maar doe met het overschot wat er is die dag.

Als iedereen die wat heeft een paar plantjes/stekjes extra mee neemt kan ik dan misschien een keus maken

Als dat mag natuurlijk.

Geplaatst:

Dick ik heb wel een roze bessen stek ook de champange.Ik zal morgen stekken maken

De zwarte framboos en de jostabes en appelbes heb ik ook intresse?moet nog wortelen.

.De Yacon heb ik al div stekken van voor de tuindag.

Maar ik hou me aanbevolen voor de

chinese yam

knolcapucien

Codonopsis pilosula

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Voor mensen die et hebben gemist.Ik neem mde Jeanette planten mee,geinteresseerde?

Hoi Jim, ik lees het topic nu pas (nog heel wat blz te gaan ), ik zou heeeeeel erg blij zijn met Mme Jeanet!!

Wij zijn nog maar net begonnen met de moestuin, ook onze borders zijn nog niet af, maar ik kan wel extra pompoenplanten zaaien, de uchi kuri.

Iemand mss belang bij grolsch beugelflesjes? Handig voor sapjes ed.

Groetjes,

Monique

Geplaatst:
De zwarte framboos en de jostabes en appelbes heb ik ook intresse?moet nog wortelen.

die zwarte framboos lijkt me wel wat!

maar ik zou zo langzamerhand niet weten of ik nog wel genoeg ruilmateriaal heb!

ach, ik zaai nog wel wat dingetjes bij

• Nieuwe aanmaken...