Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Stel mij en mijn moestuin voor


Tjitske

Aanbevolen berichten

Hoi Ik ben Ellen en mijn gebruikers naam is Tjitske zo heet mijn paard.

ik zit op een mileu vriendelijke tuin waar iedereen elkaar begroet en erg gezellig is lig midden in het bos en de natuur is om je heen. Onze moestuin link http://vmvt-lelystad.nl van het complex

 

oja hij is 300 vierkante meter

 

foto's maak ik nog van mijn eigen stukje grond

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank je wel allemaal. Ja heb klei grond. Nu heel veel blubber hahaha. Op mijn grond staan ook twee kippenhokken/voliere's.

Foto-TOX4XF7C-D.jpg

Foto-UDJEHIZR-D.jpg

Foto-SMC3A3GQ-D.jpg

 

dit zijn een paar foto's om een idee te geven over mijn tuin misschien vinden jullie dat wel leuk. tot die wigwampjes is mijn tuin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga dit jaar frieslanders planten.

uitjes, knoflook, snijbiet, sla allerlei soorten, prei, knolraap, radijsjes, kroten, peultjes, spinazie, koolsoorten. bloemen en allerlei groenten. in de kassen ga ik watermeloen en ander meloentje zetten, komkommer, paprika, tomaat, een speciale peper. en wat groenten voortrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn paardje is een kruising vader is een fries en de moeder een tinker. ze was op de keuring 1.58 hoog maar ze is nog maar drie net zadelmak en nog in de groei.

 

Foto-6YQOPV3I-D.jpg

Foto-E6YRC7U3-D.jpg

Foto-6OFJLZA6-D.jpg

 

ze is nu iets voller aan het worden. en ook meer in de bespiering te raken. Verder is het nog een en al brok werk om haar dingen te leren zoals op een tempo te lopen haar balans moet nog ontwikkelen en nog veel meer. Ze is wel braaf maar onstuimig en echt snel en ondeugend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leukerd!!!!!!

 

Zat er maar half naast dus met Fries

 

Houd wel van bonte beessies. Hihi het eerste paardje die ik mocht poetsen op mijn eerste manege was een bonte, en natuurlijk direct mijn lieveling!

Mis haar nog steeds hoor.

 

Verder vind ik alles leuk, sommige heb je alleen net wat meer mee dan een ander maar ze zijn allermaal speciaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...