Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi Ik ben Ellen en mijn gebruikers naam is Tjitske zo heet mijn paard.

ik zit op een mileu vriendelijke tuin waar iedereen elkaar begroet en erg gezellig is lig midden in het bos en de natuur is om je heen. Onze moestuin link http://vmvt-lelystad.nl van het complex

oja hij is 300 vierkante meter

foto's maak ik nog van mijn eigen stukje grond

Posted

hoi ellen

leuk dat je er ook bent .we kennen ons al een paar jaartje .

this hier een leuk forum met van alles wat .....

Posted

ik zal hier eens gaan rondsnuffelen. een beetje eigen maken. ik kan ook mijn foto's niet meer vinden van mijn moestuin whahaha moet spitten in mijn foto album

• 2 weeks later...
Posted

Dank je wel allemaal. Ja heb klei grond. Nu heel veel blubber hahaha. Op mijn grond staan ook twee kippenhokken/voliere's.

Foto-TOX4XF7C-D.jpg

Foto-UDJEHIZR-D.jpg

Foto-SMC3A3GQ-D.jpg

dit zijn een paar foto's om een idee te geven over mijn tuin misschien vinden jullie dat wel leuk. tot die wigwampjes is mijn tuin.

Posted

Leuke foto's Ellen.

Hoe staat het er nu voor heb je al veel ingeplant wat ga je zetten dit jaar?

Posted

ik ga dit jaar frieslanders planten.

uitjes, knoflook, snijbiet, sla allerlei soorten, prei, knolraap, radijsjes, kroten, peultjes, spinazie, koolsoorten. bloemen en allerlei groenten. in de kassen ga ik watermeloen en ander meloentje zetten, komkommer, paprika, tomaat, een speciale peper. en wat groenten voortrekken.

Posted

mijn paardje is een kruising vader is een fries en de moeder een tinker. ze was op de keuring 1.58 hoog maar ze is nog maar drie net zadelmak en nog in de groei.

Foto-6YQOPV3I-D.jpg

Foto-E6YRC7U3-D.jpg

Foto-6OFJLZA6-D.jpg

ze is nu iets voller aan het worden. en ook meer in de bespiering te raken. Verder is het nog een en al brok werk om haar dingen te leren zoals op een tempo te lopen haar balans moet nog ontwikkelen en nog veel meer. Ze is wel braaf maar onstuimig en echt snel en ondeugend.

Posted

Wat een leukerd!!!!!!

Zat er maar half naast dus met Fries

Houd wel van bonte beessies. Hihi het eerste paardje die ik mocht poetsen op mijn eerste manege was een bonte, en natuurlijk direct mijn lieveling!

Mis haar nog steeds hoor.

Verder vind ik alles leuk, sommige heb je alleen net wat meer mee dan een ander maar ze zijn allermaal speciaal!