Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 minuten geleden, mdubbelm zei:

(daarnaast is het onduidelijk dat het balletje je naar een andere locatie  brengt dan de titel vh topic) 

Die informatie krijg je als je op het icoontje gaat staan. 
De meeste fora hebben ergens rondom de titel een icoontje waarmee je naar het laatst ongelezen bericht gaat. 

• 1 maand later ...
  • 4 maanden later ...
Geplaatst: (aangepast)
9 minuten geleden, MSDG zei:

wel quoten.

Mij lukt dat nu weer wel.....

maar niet via de quote button maar door een stukje tekst te, ja hoe heet dat eigenlijk? rechtermuisklik en dan optie quote.

Ik kan me ook voorstellen dat het hele voorgaande bericht quoten niet gewenst is qua leesbaarheid.

aangepast door Patrijs
  • Like 1
Geplaatst:

Je kunt wel een selectie quoten, door dat te selecteren en dan komt er 'selectie quoten' tevoorschijn waar je dan op klikt.

Maar je kunt niet het hele bericht quoten, dat is doorgaans niet nodig omdat het gewoon een lopend gesprek is. Als je met iemand praat hoef je niet zijn antwoord/vraag helemaal te quoten om antwoord te geven. Je zou wel iemand zijn naam kunnen noemen om aan te geven dat je het tegen hem/haar hebt. 

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...