loes Geplaatst: 13 augustus 2021 Geplaatst: 13 augustus 2021 17 minuten geleden, mdubbelm zei: (daarnaast is het onduidelijk dat het balletje je naar een andere locatie brengt dan de titel vh topic) Die informatie krijg je als je op het icoontje gaat staan. De meeste fora hebben ergens rondom de titel een icoontje waarmee je naar het laatst ongelezen bericht gaat. Quote
mdubbelm Geplaatst: 13 augustus 2021 Geplaatst: 13 augustus 2021 (aangepast) Op mobiel kan ik niet op een icoontje staan. 13 augustus 2021 aangepast door mdubbelm Quote
mdubbelm Geplaatst: 15 augustus 2021 Geplaatst: 15 augustus 2021 @Jorg - ik zag dat bij de blogoverzichten 2 links niet zichtbaar zijn vanwege witte tekst op lichte achtergrond Quote
Jorg Geplaatst: 16 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2021 Had ik gezien en meegenomen. Dank! Quote
rorror Geplaatst: 3 oktober 2021 Geplaatst: 3 oktober 2021 @Jorg Bij ongelezen inhoud wordt nu standaard de laatste info van de laatste 99000000000 dagen getoond. Dat is dus de laatste ongelezen inhoud van de laatste 27miljoen jaar. Misschien is dat iets te lang.. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
MSDG Geplaatst: 4 februari 2022 Geplaatst: 4 februari 2022 @Jorg, ik kon het zo 1,2,3 niet terug vinden, maar klopt het dat je het laatste bericht niet kan quoten middels een quote button? Bij mij zijn alle laatste posts binnen een topic 'onquotebaar', alle andere posts in het topic kan ik wel quoten. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Patrijs Geplaatst: 4 februari 2022 Geplaatst: 4 februari 2022 (aangepast) 9 minuten geleden, MSDG zei: wel quoten. Mij lukt dat nu weer wel..... maar niet via de quote button maar door een stukje tekst te, ja hoe heet dat eigenlijk? rechtermuisklik en dan optie quote. Ik kan me ook voorstellen dat het hele voorgaande bericht quoten niet gewenst is qua leesbaarheid. 4 februari 2022 aangepast door Patrijs 1 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 4 februari 2022 Geplaatst: 4 februari 2022 Je kunt wel een selectie quoten, door dat te selecteren en dan komt er 'selectie quoten' tevoorschijn waar je dan op klikt. Maar je kunt niet het hele bericht quoten, dat is doorgaans niet nodig omdat het gewoon een lopend gesprek is. Als je met iemand praat hoef je niet zijn antwoord/vraag helemaal te quoten om antwoord te geven. Je zou wel iemand zijn naam kunnen noemen om aan te geven dat je het tegen hem/haar hebt. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.