ehutink Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 (edited) Ik ben een oude boerderij aan het opknappen ( http://www.groningen.tk) nu hoort daar ook een moes en kruidentuin bij. Afgelopen jar heb ik eea geëxperimenteerd met een kleine moestuin en heb daarvan genoten. Voor het komend jaar heb ik twee stukken grond bewerkt van elk 15 bij 15 meter. Ik ga er een moestuin van maken, mijn vrouw richt de kruidentuin in. We komen beide uit de stad... moeten nog veel leren.. ik zal hier komend seizoen wel meerdere vragen gaan stellen.Ik ga een 6- vaks wisselteelt voeren met daarnaast 12 ruiters. ( +- 6 bij 3 meter plat glas)Ik zit op zanderige grond en heb hier afgelopen seizoen compost op gedaan en het geheel geploegd. De twee vakken zijn afgezet door 800 beukenboompjes. tot zo ver groet erik Edited December 21, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Welkom Erik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Mooie foto's. Er is al flink wat werk verzet zo te zien! Een flinke stap lijkt me zo van de stad naar een boederij 2x 15m bij 15m zijn flinke lapjes grond! Is dat inclusief de ruimte voor de dieren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Welkom! Wij zijn 1,5 jaar geleden ook verhuisd van de stad naar een boerderij. We leren dagelijks over planten, groenten, beesten, het weer, verbouwen (en nog eens verbouwen) en bijvoorbeeld ouderwetse conserveer methoden. Leuk! Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...