Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Het is hier vandaag niet droog geweest. Bah, zelfs met de hond lopen was niet leuk.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik klaag over het geklaag hier

Is het droog niet goed, regent het de hele tweede paasdag ook niet goed.

De loterij niet willen winnen, nou ik wel, lijkt me heerlijk.Ga ik echt niet over klagen

Huisje kopen in La douce France vlak bij Jet kunnen we samen op orchideeën jacht en foto's maken

Geplaatst:

Ik wil klagen over oudere mensen die nooit wat in de tuin doen, er niet in rondlopen of zitten, maar wel klagen dat er wat aan gedaan moet worden. En als je dan eindelijk op je vrije dag een zooi dooie takken en onkruid (dat over de bestrating doorgroeit) wilt weghalen, is t enige wat je hoort "nee dat leeft nog, nee daar zitten nog bloemetjes in, nee dat is een plantje" om vervolgens te zien dat ze dat weer ergens in de tuin gaan uitplanten AAAAAAARGH

Good things come in small packages

Geplaatst:
Huisje kopen in La douce France vlak bij Jet kunnen we samen op orchideeën jacht en foto's maken

en samen met de boerbuurman lekker klagen over het weer...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Jorieke: Pak je huis en wandel. Het is hier ongelogen niet droog geweest.

Pfff. (maar ik geef het toe, het was wel nodig)

Geplaatst:
Ik klaag over het geklaag hier

Dan klaag ik over het geklaag over het geklaag

Geplaatst:

gegrond verklaard ! Dit is de klaaagbaak !!

Geplaatst:

Grrr ik ben echt bijna nooit ziek. Ik kan me de laatste keer niet eens herinneren. En als ik al ziekjes ben, dan is het zo weer over. En zeker geen reden tot uitzieken in bed ofzo.

Maar vorige week zijn we op visite geweest, en daar liepen wel 100 kinderen rond. (in het echt schijnen het er 7 te zijn geweest). Met snotneuzen, en vieze-kinder-bah. En nu ben ik verkouden. kop vol, keelpijn, niezen, hoesten, je kent het wel.

Geen griep, geen buikloop ofzo, maar toch flink irritant.

Ik klaag dus over kinderen, lopende ziektekiempjes.

Geplaatst:

Dat zijn kinderen echt

Sinds onze dochter naar de Kindergarten gaat , nou nog nooit zo vaak achter elkaar ziek geweest

Beterschap Jorieke!

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Stomen Jorieke!

Ik ken dat ook. Elke dag een bus met 8 kids. Er hoeft er maar 1 te kuchen en t gaat heerlijk rond.

Geplaatst:

Ja, ik heb t ook al meer dan een week....normaal nooit....nu al een hele XXL pak zakdoekjes verder en nóg blaffen als een hond van de hoest

geen kids gezien trouwens

Geplaatst:

bllluuuhhhhh IEDEREEN in mijn straat is in achtertuin hoge bomen, struiken en heggen aan het kappen. en dus kijkt IEDEREEN nu regelrecht mijn tuintje in (alles is hier dicht op elkaar gebouwd)

Ik baal hier echt enorm van, maarja, ik kan er weinig tegen doen. Mijn eigen boompjes zijn helaas nog niet hoog genoeg om de buur-huizen aan het zicht te onttrekken, dat is over een paar jaar pas zover

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Balen is dat hé,gelukkig hebben wij geen achterburen en 2 hoge hekken. geef ze maar lekker wat mest groeien ze misschien harder

Geplaatst:
bllluuuhhhhh IEDEREEN in mijn straat is in achtertuin hoge bomen, struiken en heggen aan het kappen. en dus kijkt IEDEREEN nu regelrecht mijn tuintje in (alles is hier dicht op elkaar gebouwd)

Ik baal hier echt enorm van, maarja, ik kan er weinig tegen doen. Mijn eigen boompjes zijn helaas nog niet hoog genoeg om de buur-huizen aan het zicht te onttrekken, dat is over een paar jaar pas zover

aardperen of mais planten?

Geplaatst:

mag ik ook klagen als ik al o.a. 2 maanden op mijn bestelde pootaardappelen moet wachten?

Geplaatst:

Waar heb je ze besteld, bij Vreeken?

Geplaatst:

Infinite: SIERKALEBASSEN binnen 2 maanden heerlijk alles afgeschermd....leidt ze ergens langs naar boven en hopla...het oerwoud doet zn werk

Ik had een kale rozenboog....roos groeide niet zo snel...dus:

pict2533a21811334265697.jpgpict2314a13831334265695.jpg

Geplaatst:

zó, dat ziet er super uit Geedee!

Geplaatst:

Waren maar 3 zaadjes

Geplaatst:
Waar heb je ze besteld, bij Vreeken?

Ja dat klopt.

Geplaatst:

@geadee

Dat ziet er werkelijk geweldig uit!

Maar tis wel voor de sier zo te zien, je zit nog steeds met je smoeltje in de volle zon

Geplaatst:

Dat was de bedoeling ....van alle kanten afgeschermd...en op t zuiden staat geen huis...lekker zonnuuhhh!!

Geplaatst:
Dat was de bedoeling ....van alle kanten afgeschermd...en op t zuiden staat geen huis...lekker zonnuuhhh!!

Dan is het goed! En mooi *gaat snel nog kijken of er wat sierkalebassen te bestellen zijn*

Geplaatst:

Neem van die kleine eetbare pompoenen. Hebben ze nog nut.

Ik mompel nu iets over verspilling.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.