Patrijs Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 Ze zijn mooi aangeslagen en daarom er nog maar een rijtje naast gezet. De rest van de plantjes uitgedeeld. 1 De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 30 september 2022 Geplaatst: 30 september 2022 Twee dozijn plantuitjes en 75 Iris bollen. 1 De moestuin van Patrijs
woldistel Geplaatst: 2 oktober 2022 Geplaatst: 2 oktober 2022 Olifantsknoflook! 18 tenen, 3 solos en een rits broedbolletjes. De andere, al uitgelopen knoflook, was ik vergeten mee te nemen, dus dat wordt niet eerder dan volgend weekend. Nog vroeg genoeg. 1
Patrijs Geplaatst: 2 oktober 2022 Geplaatst: 2 oktober 2022 Spinazie van eigen zaad 4 meter Raapstelen van eigen zaad 4 meter Geraapte pootuitjes 8 meter. 1 De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 5 oktober 2022 Geplaatst: 5 oktober 2022 Andijvie castelfranco was overal opgekomen. Een beter plekje gegeven. Rest moet ik nog even zien wat de plek wordt. De doorbloed braam van @prettiggestoord heeft ook eindelijk zijn forever plekje gekregen. Ik denk dat het wel een goede plek is uiteindelijk. Pas 3 maanden geleden gehad, dus kon wel nu 1
Marinke Geplaatst: 5 oktober 2022 Geplaatst: 5 oktober 2022 Knoflook en bloembollen ook zaadjes van de kievietsbloem, dat is echt een lange termijnproject want ze schijnen pas na 3-4 jaar te gaan bloeien 3
Inloggevens kwijt Geplaatst: 5 oktober 2022 Geplaatst: 5 oktober 2022 Klopt inderdaad dat zaailingen pas na 3-4 jaar bloeien. Gemakkelijker is het om bolletjes te kopen en die hun gang te laten gaan. Op een gegeven moment gaan ze zich zelf goed uitzaaien. Ik ben ooit begonnen met een 3 knolletjes en nu een heel plakkaat. Ook die witte zijn zaailingen van de paarse variant. 3
Marinke Geplaatst: 5 oktober 2022 Geplaatst: 5 oktober 2022 Jij hebt echt een prachtig veldje met kivietsbloemen! @Inloggevens kwijt Bolletjes van de kivietsbloem heb ik ook gekregen, samen met de zaadjes. Maar de bolletjes zagen er niet al te best uit dus ik heb niet echt goede hoop dat het iets wordt.
Patrijs Geplaatst: 6 oktober 2022 Geplaatst: 6 oktober 2022 Sterrenkers van eigen zaad. De moestuin van Patrijs
fre3ke Geplaatst: 6 oktober 2022 Geplaatst: 6 oktober 2022 Buiten gezaaid @Patrijs? Ik heb het zaad ook weer eens gekocht, nadat ik jouw tuinplanten zag. Maar nog niet echt nagedacht over het zaaimoment.
Patrijs Geplaatst: 6 oktober 2022 Geplaatst: 6 oktober 2022 Nee, ik had nog net twee punten vrij in mijn tunneltje. Het spul hoeft niet hoog te groeien. Die is bijna vol, alleen de tuinboontjes mogen er straks nog bij. 1 De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 (aangepast) Vandaag is het 10-10- dus 10 cm diep de eerste knoflook gepoot. Eindelijk eens volgens het boekje.... Wel op 15 in de rij en de rijen op 30 cm. De eerste 60 zitten er in . 10 oktober 2022 aangepast door Patrijs 1 De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Pepers geplukt, 3 x hibiscus xxl geplant die mijn broer bijna dood had laten gaan… ow, moeten die zo veel water dan? 1 glaasje per plant dus…Paar aardbeien nog gestekt en geschoffeld. 2
Patrijs Geplaatst: 14 oktober 2022 Geplaatst: 14 oktober 2022 90 knoflook gepoot, er staan er nu 150. 2 De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 31 oktober 2022 Geplaatst: 31 oktober 2022 De tweede lichting tuinbonen gelegd, de eerste staat boven. De moestuin van Patrijs
Indy Geplaatst: 31 oktober 2022 Geplaatst: 31 oktober 2022 Nog wat knoflook neergezet,van mijn eigen gekweekte van vorig jaar.
marcelru Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 8m veldsla, in de kas. Beetje laat in het seizoen, kiek'n wat' wodt.
Marinke Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 Nog drie volle knoflook geplant. Er kwam al aardig wat op maar eigenlijk nog zat plaats voor meer!
Lia56 Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 Ook wat gewone en olifanten knoflook gepoot
Indy Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 Een piepklein pepertje in een eigen potje gezet. Deze was spontaan opgekomen in de plantenbak onder de overkapping., Ik vermoed een madamme Janet peper. 1
Liekie Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 De gele framboos netjes verdeeld voor het hek, daarvoor een rijtje knoflook. Binnen de vijg uit de zadendoos opgepot, 5x palmzaden (van proberen kun je leren) en olifantenknoflookbolletjes in een potje. Kijken of het wat wil doen allemaal. En de verdroogde amaryllisbollen weer in potten gezet. Inmiddels al 6 waarvan 2 moederbollen. Altijd weer spannend welke gaan bloeien. 1
Mellie Geplaatst: 8 november 2022 Geplaatst: 8 november 2022 Ok zit nu eindelijk allemaal in de grond en een paar in diepe pot voor mijn moeder. Ook een polletje blauwe druifjes verplant want ze zaten in de weg. Edit:Heel veel little gem dat was opgekomen en castelfranco andijvie verplaatst. Leuk, dol op beide!
acpronk Geplaatst: 8 november 2022 Geplaatst: 8 november 2022 Nog 57 knoflook tenen gepoot, messidrome, nieuw voor mij, nu ga ik echt stoppen met de knoflook, anders houdt ik geen tuin meer over... Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Patrijs Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 Het eerste rijtje in de platte bak gezet, wat overgebleven preiplantjes. De moestuin van Patrijs
rorror Geplaatst: 9 november 2022 Geplaatst: 9 november 2022 Stekken van fuchia genomen op water gezet, stekken die ik eerder had genomen, waren al geworteld en deze in zaaitray opgepot. Voorbereiding van wat perkgoed voor 2023. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten