Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijst Jorieke


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Mooi, dan passen de kleine vershouddeksels die ik heb op de meeste potten. Zag dat er ook houten en siliconen deksels zijn van Unitwist.

Moet wel nog wat ringen verzamelen, maar die zijn ook wel goedkoop bij glazen-en-potten.nl. Misschien wel goedkoper dan in Duitsland @fre3ke

 

@appelvrouw Jorieke heeft 2 doosjes 290ml. Een voor jou, een voor mij?

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb ook: hydrolaat van sinaasappelschil. 

 

Een eigen flesje (+/- 100 ml bijv.)  meenemen is dan wel gewenst. Ik heb het zelf graag in een flesje met een verstuiver. Ik kan er ook wel zo'n flesje bij leveren, maar daar vraag ik dan geld voor want die heb ik net zelf moeten kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



@acpronk  Kia Rio dus niet al te groot.  Het hangt er vanaf of ik 1 of 2 lifters krijg of niet, plus natuurlijk welke ruils ik nog meer kan maken.  Uit mijn hoofd is het laadruim 78cm hoog, dus kijk maar hoeveel emmers je dan kan stapelen. Twee stapels moet dan kunnen, de rest gebruik ik voor de kweekpotten , zaailingen etc die ik verwacht te ruilen. 


1 stapel met 12 emmers en deksel is 76cm.
Voorlopig lijkt me 1 stapel wel voldoende.
Ik heb nog 19 emmers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorieke welke zoete aardappelstek heb je voor mij bedacht? Ik vraag er ook een aan AC. Dan weet ik welke twee soorten. Geef de potjes allemaal aan Anna hoor..ik heb eigenlijk nog wel genoeg.

aangepast door appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verzamel ik niet, maar ik kan wel kijken of er al zaailingen opkomen. Of misschien staan er nog wat bloemknoppen, ik kijk vrijdag. Als bijenplant kan ik ook agastache foeniculum meenemen.

Ik heb een pompoen voor je varkens, bedacht ik me. De Rouge vif d'etampes, ik gebruik ze alleen om te sappen. Of voor jullie zelf een Sweet Mama? Edit: de vrucht dus, van vorig jaar nog.

aangepast door fre3ke
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...