M.Gardening Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Hallo allemaal, Bij deze wil ik me ook graag voorstellen op het moestuinforum. Ik heb de site al een paar weken geleden ontdekt en geniet ontzettend van alle leuke verhalen en de kennis die iedereen met elkaar deelt. Zelf heb ik een kleine moestuin in verhoogde bakken in de achtertuin. Vorig jaar ben ik hiermee begonnen, en dit jaar gaan we er weer voor, met uiteraard daarbij alle lessen meegenomen van het seizoen vorig jaar. Ik vind het hartstikke leuk om mijn avonturen in de moestuin met jullie te kunnen gaan delen en ik kijk uit naar alles wat ik van alle moestuinierders hier kan leren. In de foto's zien jullie een aantal plaatjes van de moestuin vorig jaar, de oogst en de nieuwe zaailingen en de moestuin op dit moment. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinky Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Ziet er goed uit @M.Gardening! Welkom hier en veel succes komend jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Ik ben ook een beginneling en kan beamen dat ik veel aan alle verhalen / tips van deze site heb. Wat zijn jouw zaailingen al groot..hier gaat t nog niet zo hard. Maar ik zie dat jij groeilampen gebruikt? Heel veel succes in dit "nieuwe" tuinjaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted March 13, 2022 Share Posted March 13, 2022 Wat een goed idee , die buizen over die bakken met plastic erop.hoebheb je dat plastic vastgezet? Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Gardening Posted March 13, 2022 Author Share Posted March 13, 2022 Op 11-3-2022 om 17:19, Vinky zei: Ziet er goed uit @M.Gardening! Welkom hier en veel succes komend jaar. Bedankt Vinky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Gardening Posted March 13, 2022 Author Share Posted March 13, 2022 Op 12-3-2022 om 15:32, Lia56 zei: Ik ben ook een beginneling en kan beamen dat ik veel aan alle verhalen / tips van deze site heb. Wat zijn jouw zaailingen al groot..hier gaat t nog niet zo hard. Maar ik zie dat jij groeilampen gebruikt? Heel veel succes in dit "nieuwe" tuinjaar Hoi Lia, Ja klopt, voor de peperplanten en de pepino wel. Is ook mijn eerste keer dat ik groeilampen gebruikt heb hoor. Ik hoop dat de pepers en pepino daardoor genoeg tijd hebben om vrucht te dragen dit seizoen. Bedankt, ik wens jou hetzelfde! Groetjes Maaike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Gardening Posted March 13, 2022 Author Share Posted March 13, 2022 @Nasuada volgens mij waren het gewoon elektriciteitsbuizen die ik bij de bouwmarkt gekocht heb. Deze heb ik daarna gebogen klemgezet in de bakken. Gewoon door ze in de aarde te duwen. Zo kan ik ze er ook weer afhalen zonder moeite. Doek erna gewoon over gespannen en vastgezet met stenen op.de grond tegen het wegwaaien. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Welkom op het forum, veel plezier hier en in de tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 16, 2022 Share Posted March 16, 2022 Welkom, en leuk die oogstfoto's. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.Gardening Posted March 16, 2022 Author Share Posted March 16, 2022 @HuubvG en @Patrijs Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts