Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2022 Geplaatst: 19 april 2022 Ha nee echt geen bestek nodig! Ja de naamplaatjes zitten er ook in. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2022 Geplaatst: 19 april 2022 Ik heb even gekeken en van alles is nog genoeg. Voor een volgende keer zouden er wel weer kartonnen bodjes moeten komen. Liever dat dan plastic. Er zijn ook wat plastic soepkommen maar zelf neem ik liever 1 van de normale mokken om soep uit te eten. En dan zijn er nog heel wat patatbakjes die we amper gebruiken. Bestek, servetten, bekertjes en mokken zijn er in overvloed. Na overleg met Jorg net: Ik zorg dus voor zeep (was er al) water (is er ook altijd al) genoeg lepels (ook normaal al aanwezig) en ik heb van dat alcohol-handgel in pompjes. Bij het toilet leg ik vochtige doekjes waar men eventueel knoppen of deurklinken mee schoon zou kunnen maken als ze dat fijn vinden. Maar dat is gewoon sowieso wel fijn denk ik dan. Net als de losse hapjes die je makkelijk pakt en eet. Qua testen: het is zelfs bij grote evenementen zo als Paaspop (100.000 mensen ) niet meer verplicht om te testen voor toegang. Voor de MTFD gaan wij het dus ook niet verplicht stellen. Er is genoeg ruimte, bijna alles is buiten, we houden allemaal rekening met elkaar. Ook wordt het lang niet zo druk als eerdere edities. 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 19 april 2022 Geplaatst: 19 april 2022 En het wordt heerlijk weer om buiten te zijn, dus dat komt helemaal goed! 4 Quote
redzebra Geplaatst: 19 april 2022 Geplaatst: 19 april 2022 @appelvrouw allergieën had ik even vergeten, gisteren de soep gemaakt zit helaas wat olijfolie in, had beter boter gebruikt, ik zal ook alle ingrediënten vermelden. Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2022 Auteur Geplaatst: 19 april 2022 Het is goed dat je het vermeld, Anna zal de soep niet eten. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 19 april 2022 Geplaatst: 19 april 2022 Gezien ik nu al dagen worstel met een zeer zware verkoudheid die dus vanuit het carnavalsgebied (en bedankt weer) het hele land veroverd wil ik jullie vooral dáár voor waarschuwen. Denk dat de hygiëne maatregelen ook vooral kunnen voorkomen dat jullie elkaar met dit verkoudheidsvirus zullen besmetten. Je bent er namelijk wel een week mee onder de pannen. Enorme loopneus, tranende ogen, niesen, niesen, darmen van streek, hoesten, verhoging |lichte koorts, spierpijn, hoofdpijn, heel veel snot en waarschijnlijk als toetje nog wat hoesterij ben ik bang (daar ben ik nog niet in het proces). Gisteren lag ik hier haast wanhopig op de bank met opgerold wcpapier in mn neus tegen het veelvuldig niesen en de lekkage... echt heel charmant. Vandaag zijn we gelukkig weer een fase verder in het proces. Maar kan nog steeds niet echt functioneren en moet het lopen met de hond aan anderen overlaten. Zo dus. Misschien slaat hij harder toe omdat vanwege Covid er al twee jaar weinig verkoudheidsvirussen rondgaan? Ik vind hem in ieder geval behoorlijk pittig en ben meestal niet echt ziektegevoelig (geen covid gehad ook). Dus wees gewaarschuwd. En verder heel veel plezier met z'n allen. 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2022 Auteur Geplaatst: 19 april 2022 Sterkte Erny en bedankt voor de waarschuwing! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Anna3 Geplaatst: 20 april 2022 Geplaatst: 20 april 2022 Ik zal wel bolletjes maken ipv een groot brood, dan hoeft niet iedereen met z'n vingers aan een heel brood te zitten. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.