Jorieke123 Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Haha gewoon een veldje vol strooien en er na een maand of 5 a 6 wat varkens loslaten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Precies, dat bedoelde ik Kan je gelijk zien hoe dat werkt, permacultuur in je achtertuin. Dan ben ik best benieuwd naar jouw resultaten op je landgoed. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Ik ben alleen een beetje bang voor al het onkruid dat nu nog aan zaad in de grond zit. We zullen zien Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Dat eten ze niet? Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Ook wel, maar iets laags als een wortel of een biet krijgt dan bijna geen licht, en zal amper groeien... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bloemenkoningin Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 De doos van de carrousel is binnen! Heerlijk. Wil Greetje alvast haar adres geven zodat ik haar de doos kan sturen als ik klaar ben met uitzoeken?
Thessa Geplaatst: 2 mei 2012 Geplaatst: 2 mei 2012 he wat goed fijn dat ie veilig en snel is aangekomen, en dank voor de pompoen zaden die waren ook al binnen, hoop daar meer geluk mee te hebben ( die uit de carousel waren bijna alle verrot na een aantal dagen voor trekken... ) heel veel plezier met de carousel, ik moet snel aan het zaaien thuis, zodat de rest van het eigen voorraadjemee kan naar de moestuindag, snel snel voor we het weten is het zo ver kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
bloemenkoningin Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Bedoel je voorzaaien of weken? Als je ze zaait niet teveel water geven. Elke keer een beetje.
geedee Geplaatst: 5 mei 2012 Geplaatst: 5 mei 2012 Wil Greetje alvast haar adres geven zodat ik haar de doos kan sturen als ik klaar ben met uitzoeken? Das een ander zadenruiltopic....hier is helena aan de beurt
helena Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Dacht ook dat Greetje aan de beurt was. Bloemenkoningin heeft inmiddels mijn adres. Na mij komt Eva, het adres zit nog in mijn postvak. Wanneer je inmiddels niet bent verhuist gaat de doos na mij hier naar toe.
bloemenkoningin Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Hoi, de doos is naar Helena toe. Greetje heeft gemailt dat ze hem nu even niet wil. Dus de doos is naar Helena.Dan heeft ze hem deze week.
appelvrouw Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Komt de doos mee naar de MTFD? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
helena Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Weet niet wanneer ik de doos kan ontvangen, vanaf morgen 3 dagen werken. Wordt in ieder geval na het weekend voor de doos weer verder gestuurd wordt. Eva, kun jij de doos meenemen naar de MTFD?
Eva Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 natuurlijk kan ik dat...is iedereen het daarmee eens?
Olive Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Sla mij deze ronde maar even over. Ik kom door mijn zwangerschap toch amper aan zaaien toe en ben daardoor ook weinig actief hier momenteel. Volgende ronde doe ik graag weer mee. If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
helena Geplaatst: 16 mei 2012 Geplaatst: 16 mei 2012 Gisteren stond de doos klaar voor verzending, versturen kwam er niet van. Kon vanochtend uitslapen maar schrok om 7 uur wakker met de gedachte: het wordt hemelvaart, de doos.... die móet op tijd bij Eva zijn om mee naar de MTFD te kunnen. Ik baalde, had een zondag niet ingecalculeerd . Hoop van harte dat het in orde komt.
Jorieke123 Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 De doos staat nu bij mij, Eva heeft hem meegenomen naar de moestuindag. Er is even in geneusd (voor zover daar tijd voor was...) Wie wil hem nu? Het is voor de meeste zaden al wat laat om te zaaien... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Guus D Geplaatst: 22 mei 2012 Geplaatst: 22 mei 2012 Volgens de lijst ben ik nu toch? Ik wil hem graag ontvangen. Jorike zal ik jou een pm sturen met mijn adres? Omdat het kan.
Jorieke123 Geplaatst: 23 mei 2012 Geplaatst: 23 mei 2012 Ik heb de doos net verstuurd naar Guus! Moet ie morgen aankomen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Guus D Geplaatst: 24 mei 2012 Geplaatst: 24 mei 2012 Jahoor hij is er ! Nog even in neuzen en dan gaat ie maandag of dinsdag weer op de post....wie is de volgende? Omdat het kan.
Jorieke123 Geplaatst: 28 mei 2012 Geplaatst: 28 mei 2012 Marieke is de volgende. Maar ze kijkt hier niet zo vaak volgens mij. Je kunt haar even een pb sturen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Marieke Geplaatst: 29 mei 2012 Geplaatst: 29 mei 2012 Marieke meld zich.. Ik twijfel een beetje of ik de doos wil, als het meeste niet meer zaaibaar is dit jaar? Staan er houdbaarheid data bij de zaadjes? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Aanbevolen berichten