Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Precies, dat bedoelde ik

Kan je gelijk zien hoe dat werkt, permacultuur in je achtertuin. Dan ben ik best benieuwd naar jouw resultaten op je landgoed.

Good things come in small packages

Geplaatst:

he wat goed

fijn dat ie veilig en snel is aangekomen,

en dank voor de pompoen zaden die waren ook al binnen,

hoop daar meer geluk mee te hebben ( die uit de carousel waren bijna alle verrot na een aantal dagen voor trekken... ) heel veel plezier met de carousel,

ik moet snel aan het zaaien thuis, zodat de rest van het eigen voorraadje

mee kan naar de moestuindag, snel snel voor we het weten is het zo ver

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:

Wil Greetje alvast haar adres geven zodat ik haar de doos kan sturen als ik klaar ben met uitzoeken?

Das een ander zadenruiltopic....hier is helena aan de beurt

Geplaatst:

Dacht ook dat Greetje aan de beurt was. Bloemenkoningin heeft inmiddels mijn adres. Na mij komt Eva, het adres zit nog in mijn postvak. Wanneer je inmiddels niet bent verhuist gaat de doos na mij hier naar toe.

Geplaatst:

Weet niet wanneer ik de doos kan ontvangen, vanaf morgen 3 dagen werken. Wordt in ieder geval na het weekend voor de doos weer verder gestuurd wordt. Eva, kun jij de doos meenemen naar de MTFD?

Geplaatst:

Sla mij deze ronde maar even over. Ik kom door mijn zwangerschap toch amper aan zaaien toe en ben daardoor ook weinig actief hier momenteel. Volgende ronde doe ik graag weer mee.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Gisteren stond de doos klaar voor verzending, versturen kwam er niet van.

Kon vanochtend uitslapen maar schrok om 7 uur wakker met de gedachte: het wordt hemelvaart, de doos.... die móet op tijd bij Eva zijn om mee naar de MTFD te kunnen. Ik baalde, had een zondag niet ingecalculeerd . Hoop van harte dat het in orde komt.

Geplaatst:

Volgens de lijst ben ik nu toch? Ik wil hem graag ontvangen. Jorike zal ik jou een pm sturen met mijn adres?

Omdat het kan.

Geplaatst:

Jahoor hij is er ! Nog even in neuzen en dan gaat ie maandag of dinsdag weer op de post....wie is de volgende?

Omdat het kan.

Geplaatst:

Marieke meld zich..

Ik twijfel een beetje of ik de doos wil, als het meeste niet meer zaaibaar is dit jaar? Staan er houdbaarheid data bij de zaadjes?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...