Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ja hoor nog 1!


FAMjonkers

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Net als vele voorgangers zoals te zien,ben ik hier ook nieuw.

 

Naar heel wat gelezen te hebben,heb ik besloten mij ook maar

aan te melden,en dus ook voor te stellen.

 

Ik ben Stefan,28jaar heb 2 kinders,2jack russels

We gaan voor en achter het huis her en der wat zaaien.

 

Het worden gewoon standaard dingen wat wij doordeweeks ook eten.

Zo kan ik mijn kinderen laten zien dat spinazie niet diepgevroren

in doosjes aan de boom groeit.

Het is ook een beetje ontspanning voor mij(hopelijk)

En ten 3e is het ook een beetje uit economisch belang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom op dit forum. Altijd goed om te laten weten dat melk uit een koe komt en dat appels aan een boom groeien

Ik ben heel benieuwd naar updates van voor en achtertuin, ik zelf doe t ook in eigen tuin.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom.

 

Afhankelijk van de hoeveelheid ruimte is het lastig met de hondjes? Kan je ze het spitwerk laten doen? En voor de rest de moestuin afzetten?

 

Ik verheug me je oplossingen te lezen...

 

Ja, ik heb ook diepvriesspinazie ergens onder de sneeuw en het vliesdoek. 't schijnt in het voorjaar weer uit te lopen...

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben hier ook net nieuw, wij hebben 1 jack russell, ze vangt beter muizen en ander klein onge(knaag)dierte dan de katten hier.

Wij hadden altijd buitenaf gewoond, kippetjes groente tuin etc, tot we naar Apeldoorn verhuisden en in de stad terechtkwamen, waar ik van manlief geen kippen mocht houden omdat hij geen last met de buren wilde..(wij hadden last van de buren maar das een ander verhaal)

Onze jongste is daar geboren...en toen hij met 4 voor het eerst op een melkveehouderij kwam..was hij zoooo verbaasd dat melk uit een koe kwam..ipv uit een pak.

 

Nu is hij 15 en heeft een hoop bijgeleerd...denk dat hij heel goed weet hoe alles werkt en waar alles vandaan komt...mijn farmboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je woont in Apeldoorn, mijn geboorteplaats.

Apeldoorn is geen stad heeft geen stadsrechten, is dus officieël een dorp.

Vroeger (tja al een tijdje geleden) zeiden we altijd, Ga nog ff naar dorp hoor(centrum)

Mijn broers en zus zeggen dat nog altijd

 

Niet goed gelezen je woont in Assen, en hebt in Apeldoorn gewoont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom.

 

Afhankelijk van de hoeveelheid ruimte is het lastig met de hondjes? Kan je ze het spitwerk laten doen?

Ze hebben het voormalige gras er al "uitgespit" vorig jaar,ze waren helemaal in hun element.

De tuin achter is vrij klein.

6 bij 12meter ongeveer,daarvan zal ik het meeste delen met de speelruimte voor de kids,er komt ook bij dat achterin op een relatief klein stukje echt lang de zon schijnt.

Ik zal daar hooguit 2 stukken van 2x1meter hebben.

Voor is wat meer ruimte en licht voorhanden,maar daar zijn nog weinig plannen voor.

En voor de rest de moestuin afzetten?

Alles waar open grond is moet afgezet worden met gaas.Dit is ook de reden van het aanschaffen van ons Amsterdams gazonnetje.

Lekker onderhouds vrij maar oersaai

 

P.S. nog aanvullende informatie over mezelf: Ik woon inderdaad in Assen,

Mijn dagelijks werk voer ik uit als monteur bij een installatiebedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...