Swincky Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 Hoi allen,  Arjan hier. Ik ben nieuw op dit forum en ook een beginneling met moestuinieren. Vraag. Ik heb (beginner) vragen mbt tuinieren in het algemeen en peppers specifiek. Wat is de beste plek om die stellen?  mvg Arjan 1 Quote
Flup Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Welkom, je kunt je vragen het beste in de specifieke groepen stellen. Quote
woldistel Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Hallo 🙂. Rechtsboven op de hoofdpagina zit een balk voor het zoeken. Je kunt meerdere begrippen invullen en dan voor meerdere zoekopties kiezen.  Quote
rorror Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Welkom 👋 Quote  Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers. Â
Mellie Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Welkom en veel plezier!Succes met zoeken. Dat gaat online overigens een stuk beter dan via Tapatalk (mocht je dat gebruiken)Groene groetjes en tuinier ze Quote
Lia56 Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Welkom en heel veel plezier en leer topics Quote
fre3ke Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 (aangepast) Welkom!  Voor sommige gewassen zijn jaartopics, waar ook de vragen kunnen. Voor peper is dat peper 2022. Een apart topic maken voor een vraag, gebeurt ook wel. Voor peper doe je dat dan onder de categorie groente.  Bij de categorieën zie je ook dingen als 'problemen in de moestuin' en daar kun je een vraag stellen.  Als je de zoekfunctie gebruikt, zie je vaak eenzelfde vraag, die al eerder is gesteld. En soms staat het antwoord er ook. Of je borduurt voort op de oorspronkelijke vraag door onderaan dat topic verder te gaan. Dus zelf eerst zoeken, loont. Ook kun je in Google zoeken, door 'moestuinforum' toe te voegen aan je zoekterm. Google zoekt wat beter dan de site zelf.  Komt vast goed!  26 augustus 2022 aangepast door fre3ke Quote
acpronk Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Welkom!  Voor sommige gewassen zijn jaartopics, waar ook de vragen kunnen. Voor peper is dat peper 2022. Toevallig zocht ik vandaag het peper topic, maar kon het niet vinden met de zoekterm peper (via de browser op de telefoon).Het topic heet "pepers 2022". 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.