Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ooooo, ik weet niet of t gaat lukken volgende week zaterdag. De hovenier is hier nog bezig en zou donderdag/vrijdag klaar zijn..
Maar ivm de hoeveelheden regen etc gaat dat ws niet lukken, als hij pas zaterdag voor t laatst is dan kan ik t niet maken om weg te zijn.
6 dagen per week is hij hier en werkt tot laat
Zou zo jammer zijn...
@Arja en @Ciska stuur even een pb met jullie adres zodat ik in ieder geval de zaden op kan sturen..

Geplaatst:

Denk dat ik er ook bij ga zijn. 
Heb verder nix in de aanbieding denk ik.

Maar voor de gezelligheid toch vet leuk, 

• Like 3

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ik moet me helaas last minute afmelden :( 

Jammer want ik had er zin in. Het gaat onverwachts ineens slecht met mijn schoonmoeder, wat betekent dat mijn aanwezigheid op een andere plek even meer gewenst is. 

sorry voor alle toezeggingen van stekken, knollen, wormen, etc. Die ik heb gedaan en nu niet kan waar maken. Misschien kan ik geïnteresseerden iets opsturen.

Geplaatst:

Yow. Om veel minder ernstige redenen dan die arme Moniek. Maar ik haak ook af morgen. Voel me niet echt jofel en hoofd staat dr niet zo naar. Een moody Charly op de mtfd is ook geen aanwinst voor jullie trouwens.
Had gelukkig geen ruil-lijstjes deze keer. Voorjaar ben ik dr zeker weer bij! En ik ga weer tomaten en pepers opkweken komend jaar. Dus heb dan ook wat te ruilen

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Jammer Charly, we hadden je mogelijk wel kunnen opvrolijken. (Met het beeld op mijn netvlies met die volgepropte auto moet ik alweer lachen 😀) Maar jij weet wat het beste voor jezelf is.

• Like 1
Geplaatst:

Ik meld mij af. Heb al een paar dagen griepverschijnselen (geen Corona).

Niet fit genoeg (en geen fut) om alleen al 4,5 uur auto te rijden.

Hopelijk wordt mijn postpakketje op tijd bij Jorieke bezorgd.

• Like 1

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...