Goldfish Geplaatst: 5 oktober 2022 Geplaatst: 5 oktober 2022 Okay hazelnoten (denk 1.5 a 2kg) gaan mee voor de gelukkige varkens en ik ga uitkijken naar een toffe hamsteractie. 1 Quote
mdubbelm Geplaatst: 6 oktober 2022 Geplaatst: 6 oktober 2022 @Mellie ik heb ook nog veel dahliaknollen voor je in de aanbieding hoor! 1 Quote
Mellie Geplaatst: 6 oktober 2022 Geplaatst: 6 oktober 2022 @mdubbelm daar zeg ik geen nee tegen! Quote
Claudy Geplaatst: 8 oktober 2022 Geplaatst: 8 oktober 2022 hai Jorieke, IK neem een paar wijnflessen voor je mee. Wat P7 potjes zou mooi zijn, mocht je nog wat hebben. groetjes Claudia 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 9 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2022 Ik heb ook: hydrolaat van sinaasappelschil, van mandarijnschil en van gember. Een eigen flesje (+/- 100 ml bijv.) meenemen is dan wel gewenst. Ik heb het zelf graag in een flesje met een verstuiver. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 10 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2022 En 2 van deze slakkenvallen: 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 10 oktober 2022 Geplaatst: 10 oktober 2022 Dus eh .. als niemand anders ... We kunnen ook loten he? Quote
Mellie Geplaatst: 11 oktober 2022 Geplaatst: 11 oktober 2022 Het zijn idd echt plaatjes. Zo kunstig zeg Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2022 Wat mij betreft zijn ze voor jou Arja! Wij hebben zo goed als geen slakken door onze eenden (ik bied ook nog eenden aan! ) dus ik heb ze bijna nooit gebruikt. Wat ik nog zoek: een snufje tartaric acid, of ook wel wijnsteenzuur. Nou ja, wel iets meer dan een snufje, maar geen hele nieuwe pot of zak zeg maar. Ik bied ook nog aan: een stek van onze bamboe. Is al erg goed geworteld, staat al vele maanden in een pot van +/- 3 liter. Hij woekert, maar geeft geweldig mooie dikke bamboestokken: 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 oktober 2022 Geplaatst: 12 oktober 2022 Nee geen plant de cavia's lusten de blaadjes misschien dat? Ik ben wel op zoek geweest naar een lage baboe. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 12 oktober 2022 Geplaatst: 12 oktober 2022 Mag ik van jou kippeneieren en bergbasilicum?Ik heb zaden van monarda voor je: Monarda didyma, 'Panorama' van https://www.chilternseeds.co.uk/item_882B_monarda_didyma_panorama in de kleur die ook in het bloementuin draadje staat. Ik heb maar 1 plant, dus ook maar 1 kleur.Wil je er ook nog ontbijtgranen of iets anders erbij hebben? Ontbijtkoek? Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
henkg Geplaatst: 13 oktober 2022 Geplaatst: 13 oktober 2022 Jorieke, - Ik heb wijnsteenzuur (acidum tartaricum E334) voor je. Ongeveer 65 gram, Arsegan, THT 2018. Is volgens mij onbeperkt houdbaar. - Wijnflessen 750 ml, kleurloos glas. Ik zie er hier vier staan. Meenemen? - Je bamboe-stek. Die wil ik wel hebben. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 13 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2022 @acpronk verras me maar (maar maak het niet te gek hoor!) @henkg: ja dat spul lijkt mij ook onbeperkt houdbaar, zeker als je het goed bewaart Ik zou aan minder ook genoeg hebben, kijk maar wat je kwijt wilt! Flessen komen van pas, bamboe is voor jou! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 14 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2022 Qua oogst heb ik een emmer vol met droog(pronk)bonen, nog in hun jasjes dus je moet zelf nog doppen/schonen. En ook hangen er nog leuk wat pepertjes aan mijn Tondo Calabrese plant, die mag je plukken als je wilt. Ik heb in de kas alleen wel weer last van luizen dus er zit soms zo'n vies plakkerig laagje op Maar dat was je er zo af. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 Als je nog bergbasilicum hebt om uit te delen, dan steek ik graag mijn hand uit. 1 Quote
Arja Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 Hoe smaken droogpronkbonen, Jorieke? Vergelijkbaar met de andere bonen die we gedroogd eten? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2022 Ze smaken naar bonen Ja, vergelijkbaar met elke gemiddelde droogboon. Het zijn van die mooie roze/paarsige met zwarte spikkels. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 16 oktober 2022 Geplaatst: 16 oktober 2022 In dat geval wil il er wel een zootje doppen 😀 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2022 Ok! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2022 Ik heb de pepertjes (Tondo Calabrese) alvast geplukt en zal ze straks even wassen om de luizenzooi er af te halen. En dan leg ik ze op de oogsttafel! Neem a.u.b. leuk wat mee om iets mee te maken thuis! Arja: het werd iets meer dan een emmer peulen van die bonen, zie maar wat je wilt hebben ik heb zelf nog voorraad van vorig jaar dus alles van dit jaar mag weg. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Hahaha dat wordt uitdelen, komt goed, zal een emmer of grote tas meenemen. 1 Quote
Anna3 Geplaatst: 20 oktober 2022 Geplaatst: 20 oktober 2022 Mag ik wat kweeappels? Moet nodig ook eens een kweeappel of -peer planten, er werd hier al geklaagd dat de kweepeerinmaak vrijwel op is. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2022 Ik leg ze voor je klaar! Heel last-minute, maar mocht iemand thuis zo ongeveer struikelen over zo'n oudbollig opstapje dan zouden wij die wel over willen nemen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.