Geplaatst: 19 februari 201214 j Bestaat het boek Ecologisch tuinieren van VELT ook in een ebook variant?Zijn er zowiezo moestuinboeken in de vorm van een ebook? Handig voor mensen die geen boekenkast op de tuin hebben. Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 19 februari 201214 j weet je wel hoeveel blz dat zijn Meer dan 600 Laatst gekocht op MP voor 5 euro koopje dus
Geplaatst: 19 februari 201214 j Auteur Verkoop je hem ook voor €10,--? 100% winst Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 19 februari 201214 j kwam wel verzendkosten bij 6.75 dus ik heb 11.75 betaald.En nee ik wil hem niet verkopen.Zijn meer dan 700 blz.Staan er 2 op MP 1 voor 30 euro Dus ik heb een koopje.
Geplaatst: 19 februari 201214 j Verkoop je hem ook voor €10,--? 100% winst @Bit: dat is een interessante vraag. In het engels zijn er wel al wat tuinboeken in E-book verkrijgbaar. In NL ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Geplaatst: 19 februari 201214 j Auteur Kunnen we VELT niet aanschrijven of er iemand is die 700+ pagina's wil inscannen? Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 19 februari 201214 j Ik ken geen ebooks voor de tuin.. Wel een goede App waar je goed diverse planten kan bijhouden met notities en foto s. vooral makkelijk voor de mensen met een tablet. ik ga komende zomer het o.a. proberen bij te houden daar met de tomaten, een soort dagboek. die app heet; growbuddy > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 20 februari 201214 j Auteur Okay, tnx. Die ga ik ff proberen aangezien ik met een galaxy note rondloop moet het geen probleem zijn. Scherm is groot genoeg lijkt me 20 februari 201214 j aangepast door Gast Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 20 februari 201214 j Tuinieren en moestuinieren voor dummies is er als ebook.De makkelijke Moestuin is er als ebook.Ook all new SFG van Mel is er digitaal. En een aantal engelse, heb ik nog niet gelezen weet ook geen titels uit m'n hoofd... Al denk ik dat de informatie die je zo op internet kan vinden veel meer bevat dan boeken, die zijn eenzijdiger. Eigenlijk is dit hele forum een super Ebook!
Geplaatst: 20 februari 201214 j die app heet; growbuddy Helaas zit die dus niet in de app-store voor de Apple.Ik ga nog wel op zoek naar die dingen van Randje. tnx !
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.