Patrijs Geplaatst: 12 mei 2023 Auteur Geplaatst: 12 mei 2023 15 paprikaplanten in de lage kas gezet. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 13 mei 2023 Auteur Geplaatst: 13 mei 2023 Nog vier paprika's geplant en nog 15 paprika's / pepers verspeend. Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 15 mei 2023 Geplaatst: 15 mei 2023 Vandaag 5 komkommer planten pepers en tomaten in de moestuin gepland.ook nog onkruid gewied.wat water gegeven,gemaaid gras rond de eerstgenoemde planten gelegd,boerenkool plantjes komen heel traag boven piepen. Quote
Vastone Geplaatst: 17 mei 2023 Geplaatst: 17 mei 2023 Vandaag weer een zaaironde: stengelui, wortel, biet, radijs en wat sla. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 18 mei 2023 Geplaatst: 18 mei 2023 Ik had een heel bijzondere ui gekregen. Trebons ui. Geen idee of het alle lofzang waard is. Ze staan in geval in de grond. Al een week niet vandaag of gisteren. Deze zitten net in de grond. Had nog geen tijd gehad voor bonen. 2 Quote
woldistel Geplaatst: 18 mei 2023 Geplaatst: 18 mei 2023 Spekbonen gelegd en komkommerzaailingen uitgeplant in de tunnelkas. De mais staat al bovengronds en de wat vroeg gelegde struikboontjes ook. Nu vingers gekruist 🤞 dat de slakken nog even wegblijven. De Uchiki Kuri pompoen op een andere plek gezet met meer zon. 2 Quote
marcelru Geplaatst: 18 mei 2023 Geplaatst: 18 mei 2023 Basilicum gezaaid, kolen geplant, tomatenplanten, komkommerplanten paprikaplanten eindelijk hun plekje in de kas gegeven. Quote
woldistel Geplaatst: 20 mei 2023 Geplaatst: 20 mei 2023 Op de moestuin de laatste bonen gelegd, de Boerentenen en Candy in de vollegrond en de Lima bonen in de kas. Ook de voorgezaaide Zinnias uitgeplant. Thuis een hele zooi paprika en pepers van de P9 potjes naar grotere potten verplant. Er staat nu niks meer in huis 😯. Het meeste staat nu in de kas want ik vind het nog te vroeg om ze dag en nacht buiten te zetten. Quote
woldistel Geplaatst: 21 mei 2023 Geplaatst: 21 mei 2023 Opnieuw wortelen, sla en diverse soorten mosterdblad gezaaid. De vorige ronde heeft praktisch niks opgeleverd en de huidige liggen nu onder een vliesdoek. Ook bloesem/bladkolen (o.a. zomerbroccoli, spigariello) gezaaid, gelijk onder koolgaas. De groenten die ik gisteren zaaide nog een keer water gegeven. Ik vind het al een beetje droog worden in de bovenste grondlaag en dat is niet bevorderlijk voor ontkieming of het wortelen van nieuwe zaailingen. De rest gaat voorspoedig. Nog steeds Zinnia's, de erwten diversen zien er goed uit, aardbeien maken vrucht en de alliums gaan nu bloeien en/of splitsen. Quote
Vastone Geplaatst: 22 mei 2023 Geplaatst: 22 mei 2023 Nog spitskool en paarse boerenkool gezaaid. Ik ben geen fan van boerenkool maar ben benieuwd of ik dat vanuit de tuin ook niet lekker vind. Doperwten was ik namelijk ook geen fan van, maar vind ik vers uit de tuin dus wel heerlijk! 1 Quote
Mellie Geplaatst: 22 mei 2023 Geplaatst: 22 mei 2023 Brrrr boerenkool of het nou gekocht is of uet maar de paarse heb ik ook gezaaid. Alleen dan voor de mooi en de kippen. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 23 mei 2023 Auteur Geplaatst: 23 mei 2023 Het wordt vast veel lekkerder, vooral straks na een dagje spitten in de winterkou.... Drie pepers geplant net als twee Diamanten courgettes. 2 Quote De moestuin van Patrijs
Jeannette Geplaatst: 23 mei 2023 Geplaatst: 23 mei 2023 Hier ook vanmiddag boerenkool gezaaid. Ben er ook niet een grote fan van ,maar er is nou eenmaal niet zo veel wat groeit einde herfst/begin winter dus dan ben ik blij met alles wat ik kan oogsten in die periode. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 24 mei 2023 Geplaatst: 24 mei 2023 Griekse basilicum buiten, Turkse dille, andijvie, Azië mix, paksoi mini white eten en paksoi shanghai En deze 4 Quote
Patrijs Geplaatst: 25 mei 2023 Auteur Geplaatst: 25 mei 2023 7 Tomaten geplant, nog even onder plat glas. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 26 mei 2023 Auteur Geplaatst: 26 mei 2023 Drie pepers en tien tomaten geplant. 2 Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 28 mei 2023 Geplaatst: 28 mei 2023 Zomerbloeiers, een drietal potten verplant tot volle grond met oa rozen en een hibiscus uit zaad wat al een heuse struik aan het worden is. Ik kijk toevallig uit op een pot met pepino. Die ben ik vergeten. Staan nog binnen samen met een familie tomaten die ik te klein vond om uit te planten. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 30 mei 2023 Auteur Geplaatst: 30 mei 2023 17 Tomaten geplant. Overtrokken weer hier, ruim 80 suikermais Tasty Sweet F geplant. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 Goeie, ik ga nog wat suikermaïs zaaien. 4e ronde dan Ik ga vandaag alles uitplanten wat nog in potjes in de kas staat. Want daar is het nu steeds echt wel te warm voor potjes. Dus: monarda citriodora, kaneelbasilicum, suikermaïs, andijvie, sla, even kijken of de gember al wat leven vertoond, enz. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Patrijs Geplaatst: 31 mei 2023 Auteur Geplaatst: 31 mei 2023 Castandel boontjes gelegd en schorseneren gezaaid. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 2 juni 2023 Auteur Geplaatst: 2 juni 2023 Twee komkommers in de grond van de kas gezet en drie spontane zaailingen van de tomaten in het rijtje gezet om het rijtje vol te maken. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Lia56 Geplaatst: 2 juni 2023 Geplaatst: 2 juni 2023 Nog een peperzaailing in de kas gezet, hoop dat deze t wel overleefd 1 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 3 juni 2023 Geplaatst: 3 juni 2023 Ñog 12 bloemkolen in de moestuin geplant. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.