Geplaatst: 24 oktober 20222 j Hoi hoi Dag iedereen, met trots vertellen dat we (mijn zoontje (3) en ik) een volkstuintje hebben. Wij zijn enorme bofkonten. Als volkomen beginnelingen, maar met al een heerlijke maand in de buitenlucht en de klei, aangenaam jullie berichten te lezen en hopelijk tot schrijfs~! Groetjes Aeriae
Geplaatst: 24 oktober 20222 j Gefeliciteerd met de tuin. Hopelijk hebben jullie veel plezier daar. En hier 😉
Geplaatst: 24 oktober 20222 j Nou dat klinkt als genieten inderdaad. We lezen graag mee met jullie avonturen! Hartelijk welkom op het forum wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 25 oktober 20222 j Altijd leuk tuinieren met kinderen! Ik tuinier al jaren met de kinderen en dat werpt eindelijk sinds dit jaar voor het eerst echt zijn vruchten af [emoji38] Gniffel. Ze worden hoe langer hoe handiger, dus nog even doorzetten. Gefeliciteerd met jullie heerlijke plek en maak er wat moois van samen. Groene groetjes!
Geplaatst: 25 oktober 20222 j Heerlijk moestuinieren met je kind! Die van mij zijn altijd super trots als ze iets zelf gekweekt hebben. Het is nog wel alleen nog steeds de lusten en niet de lasten
Geplaatst: 25 oktober 20222 j Welkom en wat leuk! Ik heb ook een afgelopen augustus een volkstuin toegewezen gekregen en kan ook niet wachten om met mijn twee meiden aan de slag te gaan. Geniet van je volkstuin! Goals: 2023: Ecologische moestuin + pluktuin ❤️ 2024: 150 m2 Ecologische pluktuin 💜
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.