Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstelling


sidewinner

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn naam is Emmanuel en ik kom uit Belgie. Mijn vrouw en ik hebben onlangs een stukje landbouwgrond gekocht waar we gaan proberen fruit en groenten te kweken. Vermits het stuk landbouwgrond nog maar pas van ons is kan ik nog geen foto's posten want het ligt nog braak maar hoop in de toekomst dit wel te doen. Ik hoop hier veel te kunnen bijleren vermits het voor ons een nieuwe wereld is die opengaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk ! welkom.

 

maar foto's hoeven geen beauty's te zijn he ? gewoon dat voor je medeforumers er een voorstelling te maken is waarover je praat. Maat , grond , bezonning zijn tenslotte de basisvoorwaarden voor een tuin en hoe het er uitziet opgeruimd of niet enzo , is maar bijzaak voor velen.

 

maar welkom hoor. Foto's van je eerste noeste arbeid daarop, .... we kijken ernaar uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Emmanuel en welkom op dit forum. Aparte naam. Dacht dat die vrouwelijk was. Maakt niet uit natuurlijk.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de foto's, maar we hebben geduld. Bit daarentegen...

 

Overigens, Ruben, je was niet de 1e belg hier op het forum hoor, we hebben er dacht ik al tig

Maar hoe meer ziel...

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Emmanuel en welkom op dit forum. Aparte naam. Dacht dat die vrouwelijk was. Maakt niet uit natuurlijk.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de foto's, maar we hebben geduld. Bit daarentegen...

 

Overigens, Ruben, je was niet de 1e belg hier op het forum hoor, we hebben er dacht ik al tig

Maar hoe meer ziel...

 

 

Tja lol dit is mijn volledige naam (heb hem ook niet zelf gekozen ) maar iedereen noemt mij Emme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...