Geplaatst: 25 februari 201214 j Even geen klaag berichtje in een klaag topic,maar een topic over het weer... Wat is het heerlijk nu Ga denk straks maar is beginnen met 'n koude bak schoonmaken, krijg er zin in met dit weer > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 februari 201214 j De zomer-vogels fluiten ook alweer. Ik denk dat het de snip is, maar ik weet het niet zeker. Die hoor je de hele zomer, in de winter niet. Het is nog wel verdomd koud hier, achterop het land. Met die wind... Maar zodra het zonnetje er even bij komt, en die vogels fluiten... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 februari 201214 j Nu je heb het over wind dan moet je hier eens komen.Dan weet je wat wind is.Je moet het positief bekijken wind= gratis de was drogen, ben al met de 5de wasm/c bezig.Regen =gratis water voor de toiletten.wij vangen het water op en dan gaat het weer in huis voor de 3 toiletten.We hebben nu windkracht 5 Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 25 februari 201214 j Wij werden ook naar buiten gelokt door het mooie weer. In de zon was het lekker, maar als die even weg was ... brrr... Gelukkig was er voornamelijk zon en staan de appelbomen zo dat ik meestal niet in de schaduw hoefde te staan om te snoeien.
Geplaatst: 25 februari 201214 j vanmorgen hoorde ik bij ons de merels fluiten en dan begint voor mij toch echt de lente en van de zomer kan ik ze wel schieten, dan fluiten ze weer te vroeg
Geplaatst: 25 februari 201214 j Het was inderdaad heerlijk weer! Ik woon heel beschut in een woonwijkje, dus we hadden hier nauwelijks wind. Dan is het meteen lekker warm en goed vertoeven in het zonnetje. Samen met mijn 2 poezen en manlief meteen de tuin in gedoken; bomen en plantjes gesnoeid en dode planten en bladeren weggehaald uit mijn plantenbakken. Ook meteen de algen van de stenen bakken en tegels geschrobd. Vandaag ook de eerste zaadjes in een kasje binnen gezaaid . Ze staan in de vensterbank naast de bank, zo kan ik ze fijn in de gaten houden To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 25 februari 201214 j Auteur Hier uiteindelijk veel bladeren weg gehaald en alle kruiden weer tot de grond aan toe terug geknipt. Ga er toch vanuit dat er nu geen vorst meer komt, niet giga strenge vorst tenminste. Zag dat de Lavas ookal de eerste kleine puntjes laat zien. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 25 februari 201214 j Helaas heel de dag moeten werken, en toen ik eenmaal thuis was en eindelijk de tuin in kon kwamen de wolken! Maar beloofd wat voor de komende tijd! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 26 februari 201214 j oh heerlijk zeg! Ik heb morgen een dagje vrij. Zomaar. Dus kom maar op met dat zonnetje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.