Moesfreak Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Ik kan het snappen dat je geen talentenjachten kijken ! Dat is super saai.... en voor school moet ik dit liedje leren je krijgt het niet uit je hoofd!dus de hele dag zingen.... met volle borst!!! en nog voor een cijfer ook ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Ben de tuin een beetje overnieuw aan het indelen. Hij wordt sowiezo groter, maar ik had ook een aantal hoge groenten (bijv. asperge) vlak bij de (vaste) sproeier staan. Niet handig... dus ik hoop dat ik ze nog een beetje kan verplaatsen. De rabarber moet daar ook weg, daar heb ik alweer een ander plaatsje voor. Wat een gepuzel Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Oef... de wind die morgen zou komen, is hier al aangekomen hoor! Het giert weer om het huis Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Ha ( handengewrijf) eindelijk een goed weertje voor makkers staakt uw wild geraas!Is het ook lekker koud? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 26, 2011 Author Share Posted November 26, 2011 Nee, niet koud. Een graag of 8 nu denk ik. Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 man wat heb ik een hekel aan wind...en het tuinhuis wat ik gebouwd heb is nog niet tochtvrij dus zelfs daar waai je weg. ik hoop niet dat het volgende week ook zo blijft waaien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 27, 2011 Author Share Posted November 27, 2011 Ik heb er ook een hekel aan. We moeten zo een boel hout zagen voor de kachel (gisteren opgehaald bij mensen die hun dak aan het vervangen waren) dus dat worden weer wervelwinden van zaagsel. En het is een zootje om het huis, dus met harde wind waaien er steeds potten/emmers/gieters/enz. in het rond. Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts