Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dat deze pagina niet naar behoren werkt, of ben ik te snel dat internet het niet bij kan houden? Ik moet maar wachten en wachten,kon zelfs het prive bericht niet lezen, nu ja morgen misschien beter, of het ligt aan mijn laptop kan ook.

Posted

Snel opgelost Frank, als Luc jouw nou gewoon van forum afgooid dan heb je nergens meer last van ,

Site loopt hier altijd wel ok moet ik zeggen

Players only love you when they're playing.

Posted

Er was een probleem op het netwerk van het hosting bedrijf (2x dit jaar). Meld het vooral als de site traag is, dan kan ik daar contact over opnemen met het hosting bedrijf.

Posted

Bij deze dan, hij is nu (zondagOscarsnacht/maandagochtend) ook traag en loopt vast. Dacht dat het aan mijn eigen pc lag die net weer helemaal is geherinstalleerd...

Posted

Hier gisteravond, kon er niet opkomen maar dat heb ik omzeild door op 'in cache' te drukken.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Posted

Hier net ook moeite met pagina's laden. Duurde ofwel te lang, ofwel ging niet.

Nu alles weer ok.

Good things come in small packages

Posted

Het begint vervelend te worden. Vorige week, gisteravond, vandaag. Ik ga morgen even contact opnemen met het hosting bedrijf.

Posted

Vanaf 28 febr. kon ik mijn geuploade fotooz niet meer zien en ook avatar niet. Uploaden ging ook niet.

Sinds gisteren lukt dit alles wel weer. Kan alleen sommige afbeeldingen nog niet zien (o.a. bv. van Dennis) en bij Frank H. staat ipv een plaatje gewoon "Avatar gebruiker".

Edit: eh... fotooz uploaden lukt dus niet. Kan dat aan mij liggen?

Posted

Dag Erny,

Net even getest, foto's uploaden werkt op mijn computer wel. Je geuploade foto's op 28 februari verschijnen hier ook op het scherm, alleen de foto van het southpark personage niet. Avater van Frank houweling is ook normaal zichtbaar. Heb je een linkje(s) naar de afbeelding(en) die het bij jou niet doen? Heb je instellingen veranderd aan je computer? Welke browser (internet explorer? versie?) gebruik je?

Posted (edited)

Test, nu via Internet Explorer ipv Firefox...

imag288211701330955644.JPG

En ja hoor, via deze browser doet ie het wel.

Gaat ie gewoon uploaden na het selecteren van de foto.

Mag steeds minder met Firefox (zit Vista dwars??)

Maar wil niet met deze werken!!! Rotding

Bedankt voor het detecteren van het probleem.

Heeft iemand een idee hoe Firefox wel te laten uploaden?

Computer draait sinds 4 weken op Vista... (Vista vervangen?)

Deze foto van b.v. Frans staat bij mij gewoon als Afbeelding vermeldt en ook de onderste fotooz van Dennis op dezelfde pagina.

verschillende-zonnebloemen-t4176.html

Mijn avatar kan ik zelf nu wel zien.

Wil graag aan de voordeur aankloppen maar dan wél met fotooz op zak....

Edited by Guest
Posted

Ik heb geen vista maar zal vanavond voor de zekerheid het uploaden met firefox op WindowsXP nog een keer testen.

Ik denk echter dat je ergens verkeerde instellingen hebt staan in firefox, zal vanavond ook even kijken welke instellingen dat kunnen zijn.