Posted March 1, 201213 yr Hallo allemaal, mijn naam is Monique en ik ben sinds 7 jaar in het gelukkige bezit van een moestuin. Wat begon met 12 M2 is uitgegroeit tot 180 M2. Ik heb denk ik net als iedereen hetzelfde probleem, mijn moestuin is altijd te klein. Denk ik aan het begin van het seizoen eindelijk alles goed uitgekient te hebben, kom ik toch nog plek te kort omdat er altijd wel iemand op onze vereniging iets over heeft wat ik zelf nog niet heb staan. En ja, dan is de verleiding toch wel groot....Ik vind het erg leuk om de oude groentes te verbouwen en maak er dan ook een sport van om zoveel mogelijk bijzondere soorten te kweken. Verder vind ik het erg leuk om mijn tuin een beetje "aan te kleden" met een egelverblijf, insectenhuis en diverse vogelhuisjes.
March 1, 201213 yr Welkom en wat een mooie tuin! Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
March 1, 201213 yr Author Dank je! Ik hoop dat ik via dit Forum nog een hoop bij kan leren en veel ervaringen uit kan wisselen.....
March 1, 201213 yr welkom ! En wat ziet dat er lekker warm en toch fris uit he ? , nog een maand of 2, en we zijn bijna zover weer !veel leesplezier hier !
March 1, 201213 yr Hallo Monique en welkom op dit forum. Heerlijke foto om naar te kijken. We hebben er allemaal zin in Good things come in small packages