Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Sinds vandaag zijn wij de trotse eigenaar van een mooie kas geworden, ik ben nog een beginner dus zal met name druk zijn met het forum doorlezen

De kas is opgehaald en moet nog in elkaar gezet worden. Mijn vriend was in iedergeval een dagje zoet met het afbouwen van ons showroommodel.

Ik las al gelijk een goede tip over die vloeistof in de automatisch raamopener. Ik wist niet dat deze kon bevriezen dus daar houden we rekening mee.

De zaadjes staan in bakjes in de warme bijkeuken. Ik hoop dat het opbouwen van de kas voorspoedig gaat!

Groetjes.

Geplaatst:

Ja dank je het is een mooie kas! Een oranjerie junior. Ben er blij mee vooral omdat ik vanaf de bank er op ga kijken. En een opruimmodelletje. Ik zit gelijk even uit te zoeken hoe je een foto plaatst bij je profiel

Ik heb tot nu toe alle groenten gezaaid die we eten, veel paprika's want die zijn vrij duur in de winkel en tomaten want ie vind ik van de supermarkt niet zo lekker meer

Geplaatst:

Hallo en welkom op dit forum. Ik eet al een hele tijd geen komkommers of tomaten meer uit de supermarkt.

Die dingen zijn waterig, bitter en niet te eten

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja wat een waanzinnige kas, toch? Ik moet eerlijk bekennen dat wij hem bijna voor een derde van de adviesprijs hebben bedongen....een showroommodelletje. Mijn vriend moest er een flink eind voor rijden en de hele dag is hij bij die tuincentrum bezig geweest de boel af te breken

Vervolgens heel voorzichtig rijden met de aanhangwagen.... Bij het loskoppelen zijn er drie kleine glasplaatjes gesneuveld Daar zetten we toch maar gewoon glas in. Hij staat daar toch tegen de muur aan!

Hij oogt minder groot dan gedacht want daar was ik even bang voor!

De plantjes beginnen te kiemen in de bijkeuken... Nou ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Mijn vriend heeft als jeugdbaantje in een tomatenkas gewerkt...ik heb er dus wel vertrouwen in

Groetjes,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...