Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Er groeit iets...

Featured Replies

Geplaatst:

ondanks het hele kotsziek gebeuren vond ik het een hele belevenis!

dus ik wens je sterkte en succes, maar geniet er zeker van!

Geplaatst:

Weet en doe je vast wel: maar nu extra goed je handen wassen nadat je in de tuin hebt gewerkt. Er zit iets in kattenpoep wat schadelijk kan zijn voor je kindje!

Geplaatst:

Van harte gefeliciteerd!

groetjes Sandra

Geplaatst:

gefeliciteert! dat zijn de mooiste spruiten die je kunt telen!

de ergste misselijkheid had ik bij mijn jongens (nu 4 en 3 jaar), bij mijn dochter (1,5 jaar) was het al een stuk minder (nog maar 16 weken ipv 24 ) en met de komende meid (ben nu 34+5 weken zwanger en wordt met 37 ingeleid) ben ik slechts 12 weken echt ziek geweest. dus hier voornamelijk een jongens kwaal haha

als het te erg wordt kun je er trouwens zetpillen voor krijgen, die helpen vaak behoorlijk goed. verder inderdaad cola, cracker met thee op bed laten brengen en waar ik me altijd aan houd; 'eet waar je zin in hebt', hoe raar het soms ook is. daar houd ik me altijd strak aan en die dingen bleven er dan eigenlijk ook altijd in, terwijl de geadviseerde neutrale dingen er nog steeds uit kwamen haha.

en moestuinieren met de dikke buik..... ach, ik stond met mijn bekkeninstabiliteit en 35 weken zwanger nog steeds boomwortels uit te graven, ik vond het heerlijk om me even uit te leven haha. daarna lekker plat op bed en je weer lekker laten verwennen, je vind snel balans.

lekker van genieten, snel de misselijkheid voorbij en met pret naar alle controles voor hartjes luisteren en mooie echo's!

Geplaatst:

Gefeliciteerd... hier ook een (onverwacht) spruitje op komst Ben nu net 8 weken. Maar voel me prima, net zoals met de twee eerdere zwangerschappen. Nog 2 weken wachten voor de termijn echo en dan kunnen we het van de daken schreeuwen.

En zoals al eerder gezegd: probeer toch vooral te genieten!!! Zwanger zijn is zoooooo bijzonder en zooooooo snel weer voorbij!

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Geplaatst:

Gefeliciteerd, super! Geniet ervan, want het is idd zo voorbij. Heerlijke tijd om zwanger te zijn!!

Geplaatst:

Gefeliciteerd!!!

Geplaatst:

gefeliciteerd en hop marjannekke ook gefeliciteerd!

Gember wil nog wel eens helpen tegen misselijkheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.