carel Geplaatst: 2 februari 2023 Geplaatst: 2 februari 2023 Hallo allemaal ,even voorstellen ik ben Carel en ben nieuw hier.moet nog ee beetje zoeken hoe hier alles werkt .ben dit jaar begonnen met een moestuin bij een moestuin vereniging in midden limburg.ook wel het smalste stukje Nederland genoemd. De 110 m² ligge of lagen er triest bij .maar ben druk bez5om er een biologische moes en bloemen tuin van te maken.had mij al flink ingelezen hoe en wat ,dus we gaan het zien .de bedoeling van mijn systeem is om toch zo min mogelijk tijd in onkruid wieden te steken .met compost bedden en paden met karton en houtsnippers. Of het gaat werken zal ik tzt wel achterkomen.hier wat foto's van mijn werkzaamheden. Wordt vervolgd. 10 Quote
Lia56 Geplaatst: 3 februari 2023 Geplaatst: 3 februari 2023 Welkom op t forum Zo te zien ben je al lekker bezig. Heel veel plezier op je tuin en dit forum gewenst Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 februari 2023 Geplaatst: 3 februari 2023 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 5 februari 2023 Geplaatst: 5 februari 2023 Oeh, lekker bezig al! Veel plezier in de tuin en hier op het forum. Met groene groet! Quote
Peter Groen Geplaatst: 6 februari 2023 Geplaatst: 6 februari 2023 (aangepast) Hoi @carel, tuinieren geeft heel veel plezier. Zo te zien wonen we heel kort in de buurt. Ik woon in Maasbracht en tuinier ook al jaren. Als je ergens hulp of advies bij nodig hebt kun je mij altijd vragen of mij eens bezoeken. Hier op het forum vind je ook heel veel informatie en ervaringen van andere moestuin fanaten. 6 februari 2023 aangepast door Peter Groen Quote Veredelaar en kweker van groentezaden, advies ziektes en plagen in groentegewassen. https://www.natuurlijk-vitaverda.nl/
carel Geplaatst: 10 februari 2023 Auteur Geplaatst: 10 februari 2023 Hoi Peter goed om te horen dat je informatie wil delen .ook handig dat je in de buurt woond .heb je een volkstuin of gewoon bij huis. Gr Carel Quote
carel Geplaatst: 10 februari 2023 Auteur Geplaatst: 10 februari 2023 Dank jullie voor alle welkomst berichten. Zo 15 bedden klaar nu.zal wel een groot deel een pluktuin worden. Al die bloemen geuren en kleuren daar hou ik wel van.en de bijtjes ook weer blij.🐝🐝🦋 2 Quote
jootje Geplaatst: 11 februari 2023 Geplaatst: 11 februari 2023 Mooi, zo strak die bedden. Overzichtelijk ook. Quote
carel Geplaatst: 11 februari 2023 Auteur Geplaatst: 11 februari 2023 Ja ik wil de bedden nog gaan nummeren in verband met de wissel teelt. Quote
carel Geplaatst: 11 februari 2023 Auteur Geplaatst: 11 februari 2023 Ben ook stiekem aan het aazen op het stukje ernaast. Voor een kleine boomgaard te maken en fruitstruiken. 2 Quote
Soete Geplaatst: 17 februari 2023 Geplaatst: 17 februari 2023 Amai, grote werken! Dat gaat mooi worden in de zomer. Succes ermee! Quote
FatihaMoestuin Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 Welkom en heel veel plukplezier toegewenst! 🥰 Quote Goals: 2023: Ecologische moestuin + pluktuin ❤️ 2024: 150 m2 Ecologische pluktuin 💜
Jane Doe Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 Dat gaat wel werken wees maar niet bang, gaan jullie ook zaaien en planten a la market garden? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.