Jorieke123 Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 (april 2025: deze keer alleen varkens-rookworsten te koop, zie mijn laatste bericht in dit topic) Ook op deze MTFD hebben we weer vlees om te verkopen. Dit jaar niet alleen varkensvlees, maar ook rundvlees! Van eigen os. We hebben dit jaar geen normale varkenslapjes, maar wel verschillende worsten. Rookworst, grillworst en hamburgers (Gelderse schijven...). En los daarbij te koop: gedroogde worsten in meerdere smaken. Het vlees is netjes vacuüm (blijft mooi lang goed!) verpakt, en diepgevroren. Neem een koelboxje of gewoon een bak of doos mee met wat koelelementen en het blijft nog vele uren koud genoeg om niet te ontdooien. 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
acpronk Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 Lekker!Ik wil wel 2 gedroogde worsten. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Charly Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 Oe. Worsten. Heel graag. Alleen heb ik geen vriezerruimte. Hahahaah. Ff kijken hoe dat op te lossen. Kom ik bij je op terug! 1 Quote wees bevriend met kleine dingen
appelvrouw Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 2 kilo worsten mix graag👍 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 18 februari 2023 Geplaatst: 18 februari 2023 Ik wil wel graag 1 kilo worstenmix. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2023 Auteur Geplaatst: 3 maart 2023 Het rundvlees is al zo goed als uitverkocht! Dat is echt wel erg snel gegaan hoor . We gaan er voor de mtfd geen 1 meer slachten, dat wordt pas in mei denk ik. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 Heb je nog soepbotten? Doorslaand succes bij echtgenoot, we vliegen erdoorheen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2023 Auteur Geplaatst: 3 maart 2023 Nee, maar die komen dan in mei wel weer. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jasmin Geplaatst: 3 maart 2023 Geplaatst: 3 maart 2023 1 uur terug, Jorieke123 zei: Nee, maar die komen dan in mei wel weer. Mooi, dan ga ik veel meer kilo's bestellen en hubby is er zo blij mee, dat ik er wel voor naar Zelhem wil rijden om hem een plezier te doen. (de botten uit de supermarkt vind ik niks, geen idee waar die beesten geleefd hebben en wat ze toegediend kregen) 1 Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart 2023 Auteur Geplaatst: 12 maart 2023 Ik heb nog wel rundergehakt te koop, en ook runderbraadworstjes. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan W Geplaatst: 13 maart 2023 Geplaatst: 13 maart 2023 Is er nog wat over @Jorieke123 ? Ik heb wel interesse in rundergehakt, braadworstjes en als er nog varkensvlees over is zonder dat anderen daarbij tekort komen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2023 Auteur Geplaatst: 13 maart 2023 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 2x grillworst, 2 rookworsten, en 3 pakjes met schijven: 3x grillworst, 4 rookworsten, 4 pakjes schijven: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 42 minutes ago, Jorieke123 said: x grillworst, 2 rookworsten, en 3 pakjes met schijven: Ik hou mij aanbevolen.. 1x 1 Quote
redzebra Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Ik wil ook graag 1x zo'n eerste pakketje reserveren indien er nog over is na Lia en Stan Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 Helemaal goed! Worsten en schijven zijn er meer dan genoeg 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Die schijven….broodje…blaadje sla…gebakken schijf, en dan wat zelfgemaakte chutney er bovenop. water loopt in mijn bekkie, ondanks mijn op de terugwegzijnde buikgriep! 😋 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 maart 2023 Auteur Geplaatst: 22 maart 2023 Op 12-3-2023 om 16:25, Jorieke123 zei: Ik heb nog wel rundergehakt te koop, en ook runderbraadworstjes. We hebben ook nog wat varkensgehakt, zodat je er zelf half-om-half van zou kunnen maken En nog even een foto van hoe de de gedroogde worstjes zijn verpakt. We hebben dus 'naturel', kruidnagel, peperworstjes (per 5 hele dunnetjes) en hazelnoot fuet met tuinkruidencoating. Ze ontdooien zeer snel zodra je ze uit de vriezer haalt, zo heb je in no-time een lekkere snack voor bij een goed drankje Oh ja, mochten mensen zich zorgen maken: deze worstjes zijn gemaakt van vlees van een beer (mannetjes varken ) maar er zit dus echt helemaal geen berengeur aan! We hebben zelfs al plakjes op een pizza gehad en warm gegeten (in geval van berengeur zou je hele keuken dan meuren). Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2023 Auteur Geplaatst: 12 april 2023 Het rundergehakt is nu op, de runder-braadworstjes (verpakt per 2) zijn er nog wel. Zo ook het varkensgehakt, rookworsten, Gelderse schijven (soort hamburgers), grillworst, en de gedroogde worstjes van mijn vorige bericht. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 20 september 2023 Auteur Geplaatst: 20 september 2023 Dit keer hebben we weinig te koop, alleen wat rookworsten en grillworst en gedroogde worstjes. Allemaal van varkensvlees. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 20 september 2023 Geplaatst: 20 september 2023 Als het alleen rundvlees en runderdarm (of in elk geval geen varkensdarm is), heb ik wel interesse Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2023 Auteur Geplaatst: 21 september 2023 Ah sorry, ik zal het er nog even bij zetten: het gaat hier alleen om varkensvlees. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 17 oktober 2023 Geplaatst: 17 oktober 2023 Ohhh jongens... Ik zit hier een waanzinnig super mega lekker worstje te eten! 2 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 september 2024 Auteur Geplaatst: 12 september 2024 We slachten niet meer zo regelmatig en ook veel minder, dus we hebben eigenlijk geen vlees te koop dit keer. Alhoewel: bij de partij ossenvlees van 2 weken geleden zaten wel heel wat pakjes schenkel. Mooie schijven met lekker wat vlees er aan. Dus heb je met deze koudere dagen al zin gekregen in winterse stoofpotjes en soepen, dan kan je bij ons een eerlijk stukkie vlees kopen Ze kosten zo ergens rond de 4 tot 5 euro per stuk, afhankelijk van hun gewicht (10 euro per kilo). Ik zag ook een enkele van zo'n 300 gram, maar daar zit dan minder vlees en meer bot aan zeg maar. Ze zijn vacuum verpakt en keihard bevroren. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2024 Geplaatst: 12 september 2024 (aangepast) Graag 6 x schenkels! 12 september 2024 aangepast door appelvrouw 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.