Merel81 Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Hi, ik ben Merel en nieuw hier op het forum. Ik heb nog geen moestuin, maar ik zou er graag eentje willen hebben en ben hier voor tips van de pro's:) Quote
Helly Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Hallo Merel en welkom op dit forum. Hier krijg je ook tips van non-pro's Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Rantje Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Welkom! Heb je wel een tuin of balkon?Want als je hiero meeleest dan is 't grote kans dat het vol staat binnen de kortste keren Erg verslavend.... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Janine~Bustani Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Een Merel in de moestuin, dat moet vast goedkomen Welkom! Quote
appelvrouw Posted March 9, 2012 Posted March 9, 2012 Welkom en veel plezier hier Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Recommended Posts