Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Lathyrus vraag.


jootje

Aanbevolen berichten

24 februari lathyrus gezaaid in een bakje en op de koude overloop gezet voor het raam. 3 dagen later de eerste kiempjes boven, en daarna ging het heel snel. Weggehaald voor het raampje en wat donkerder gezet maar nog wel op de overloop. Maar ze blijven in rap tempo groeien. Kan ik hier nog iets mee of zeggen jullie van, zaai maar opnieuwe, maar dan buiten in het koude kasje, dan gaat het misschien niet zo snel? Of kan ik ze nog verplanten in een grotere bak en dan dieper wegzetten?lathyrus-00173311331282945.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent ook wel erg vroeg.

Wat de andere al zeggen: je hebt ze veel te donker staan. Zet ze op een onverwarmde kamer voor het raam. Maar ik weet niet of het nog goed komt. Ach, opnieuw zaaien kan altijd nog.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Braaf gedaan wat jullie me "opgedragen" hebben. Eerst verplant in een diepere bak, en nog wat nieuwe gezaaid. Bak inderdaad tegen het huis aan gezet en net naar binnen gehaald. Met een beetje mazzel komt het nog goed.

Bonnie: ja ik ben vroeg,maar ben niet te houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...