Indy Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Hallo,ik lees hier al enige tijd "illegaal " mee.Vorig jaar zijn we voorzichtig aan het moestuinieren geslagen.De eerste fruitsstruiken zijn er geplaatst,en de eerste groentes zijn er gezaaid.Niet alles was een succes.Na zoeken kwam ik op dit forum,en sindsdien lees ik er regelmatig even op.Nu het seizoen van start gaat,wil ik me toch aanmelden,zodat we hier wat meer kunnen leren,vragen kunnen stellen,en misschien al wat ervaringen kunnen delen.De eerste spullen staan al klaar,paprika's en pepers zijn al gegroeid.We hebben een klein stukje tuin van zo'n 1.50 m breed en 15 m lang gereserveerd er voor.En verder staan er her en der verspreid door de tuin ook nut planten,zoals kruiden,calendula,en zet ik de komkommers tegen de schuttingen. Quote
tnauta Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Welkom Indy, Veel lees-en vraag plezier op het forum en pas op he... Het is zéér verslavend. Zowel forum als de tuin Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Helly Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Hallo Indy en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 maart 2012 Geplaatst: 9 maart 2012 Bit je vergeet om foto's te vragen! Quote
Simone Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Welkom Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Rantje Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Indy Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Dank jullie wel allemaal.foto's komen er wel hoor,maar het is nu nog niet zo interressant om te zien allemaal. Quote
sannie Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Welkom Het leuke aan de foto's is, hoe weinig er ook opstaat, dat je het zie veranderen succes het komende seizoen! Quote
geedee Geplaatst: 12 maart 2012 Geplaatst: 12 maart 2012 Welkom Indy, Zijn hier nu eenmaal gek op foto's....vooral als er nog weinig te zien is......leuk om het verschil te zien straks....veel lees- en forumplezier hiero Quote
Indy Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 (aangepast) Dit wordt mijn moestuin,e.e.a staat er al in Achterin staat een verpottafel,die straks onder zeil gaat ,zodat daar de tomaten en paprika's kunnen staan.Boerenkool is er inmiddels uit,die gaan we eten.Achter de boerenkool,de andere kant op staan de fruitdingen zoals frambozen,rood en geel,kruisbessen rood en wit, bosbes en rode bes,daartussen kruipen de aardbeien,en wat kruiden 16 maart 2012 aangepast door Gast Quote
Vernos Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Ziet er strak uit maar ja ik heb er nog geen verstand van..... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.