Ga naar inhoud

Hoeveel grond/ruimte heb je tot je beschikking?  

141 leden hebben gestemd

1. 1. Hoeveel grond/ruimte heb je tot je beschikking?

• Een aantal potten/bakken
      8
    • Zo'n 10 potten/bakken
      11
    • 10 tot 100 m2
      44
    • 100 tot 200 m2
      25
    • 200 tot 300 m2
      19
    • 300 tot 500 m2
      9
    • Meer dan 500 m2
      25

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de tuin in Nederland ervoor genomen. Frankrijk laat ik dan even voor wat het is....

Geplaatst:

Heb de grond voor het terras en waar de gereedschapkist staat er maar even afgetrokken, want anders valt hij net in de categorie hoger en dat vertekend best wel...

Leuk zo'n poll. De van de leeftijd is ook wel verrassend. Al zit daar wel de bias in dat oude(re) mensen minder op internet zitten...

Geplaatst:

Mijn tuin is 6x7meter = 42m2. maar dat is niet het oppervlak dat ik kan gebruiken voor plantjes. Daarom heb ik maar gekozen voor " een paar potten en bakken" ....

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:
Leuk zo'n poll. De van de leeftijd is ook wel verrassend. Al zit daar wel de bias in dat oude(re) mensen minder op internet zitten...

Nou dan verkijk je je daar behoorlijk op hoor.

Ik ben ver in de 50 en zit een behoorlijk aantal uurtjes op internet

Soms denk ik wel eens was het maar nooit uitgevonden, zoveel tijd gaat er in zitten

Ff op internet, en je bent zo een aantal uurtjes verder.

Geplaatst:

Ik heb geen idee, maar het is vast meer dan 500m2(ingevuld)

En ja Greet, te lang en te veel op internet hè..maar straks weer veel in de tuin!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nou dan verkijk je je daar behoorlijk op hoor.

Ik ben ver in de 50 en zit een behoorlijk aantal uurtjes op internet

Soms denk ik wel eens was het maar nooit uitgevonden, zoveel tijd gaat er in zitten

Ff op internet, en je bent zo een aantal uurtjes verder.

ik wil ook zeker niet iedereen over een kam scheren hoor... Uitzonderingen bevestigen de regel. En 'oud' is ook maar een relatief begrip toch?!

Geplaatst:

mijn moestuin is 300 vierkante meter maar er staat ook nog een kippen hok op en compost hoop. daarnaast heb ik thuis een paar potten en een kas met groenten en fruit gevuld.

Geplaatst:

we hebben nu een volkstuin van bijna 100m2 en er komt nog eens 100m2 bij. na de verhuizing wil ik dan aan huis nog een klein stukje pakken voor de snelle pluk dingen.

Geplaatst:

Hahaa haaa ... haaaa.... grond. Grappig.

Ik heb helaas geen eigen grond, maar bouw in plaats daarvan m'n hele kamertje vol =D Als ik een keer verhuisd ben en wat te besteden heb, huur ik misschien een keer een stukkie bij een volkstuin verenigingetje - in Zwolle zijn er iig zat.

Maar vind pottenteelt gelukkig net zo leuk ^^ Beetje goochelen met 'wat past?'

Geplaatst:

Geen grond, maar gelukkig wel een ruim balkon waar zeker wel 10 flinke potten op kunnen (en het worden er waarschijnlijk wel meer dit jaar ).

Geplaatst:

Ik ga voor 100-200. Met 4 paarden ben je de rest van je grond kwijt aan wei, stallen, opslag en rijbak.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
ik heb van 10-100 m3 gekozen, dit is mijn achtertuin waarin ik 2 gedeeltjes moestuin heb en heel veel fruitboompjes, struikjes. De tuin in trouwens 80 m2.

't is maar net hoe diep je graaft...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...