Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

1 aug 2023, 21:23 NPO1: Rijdende rechter

Featured Replies

Geplaatst:

Ruzie over een bijenkast, op de volkstuin.

Hoe iets heel kleins kan uitmonden in ruzie. Ter lering (en misschien ook een beetje vermaack)

(Bij dat ik alleen een tuin aan huis heb ...)

Geplaatst:

Oh ik ga kijken! Bedankt!

Geplaatst:

Dit lijkt mij een herhaling van een al eerder uitgezonden aflevering. 

Geplaatst:

@Patrijs Dat denk ik ook, aangezien het begon in 2018, en de man 1 jaar de tijd had om bezwaar in te dienen (en dan had gewonnen), en hij in de aflevering nu 2jaar te laat is. (zou dus in 2021 opgenomen zijn?) Waardoor de fout om te winnen al hersteld was in het huishoudelijk regelement, dat dieren houden om de moestuin verboden was. En nu dus een uitzondering op bijen is gekomen.

Mooi bijenvolk in de aflevering trouwens.

Geplaatst:

was ook mijn eerste gedachte : "wat past er nog mooier bij een volkstuin dan een bijenkast ??? Fantastisch toch ?? en het  mes snijdt aan twee kanten 

de bijen bestuiven alle planten , wij hebben  een mooie  oogst daardoor, en  met een beetje geluk honing. Ik weet niet wat voor argumenten de  man had  tegen een bijenkast (als je  zze met  rust laat  zijn ze toch totaal onschuldig ?? ) Normaal kijk ik dit soort  "gehakketak over niks " programma's niet ,maar ik zapte  en viel er midden in. Mijn vooroordeel over dit soort programma's  is dus weer  bevestigd

Geplaatst:

Ik heb die aflevering gezien. spoiler alert dus. Die man is zo verschrikkelijk negatief, zwart/wit, principieel en moeilijk dat ik alleen maar dacht: het zal je man, buurman, vader of collega zijn. Ik heb beeld: buurvrouw, die plant die daar dood in uw tuin ligt heb ik er uit getrokken, hij hing over mijn grond.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.