Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Goldfish, heb jij nog de japanse sierkwee struiken in de aanbieding, waar we het over hadden in de aanloop naar de voorjaarsMTFD? Mocht je nog steeds een of twee of drie struiken kwijt willen, dan heb ik nog steeds belangstelling. 

Geplaatst:

@Arja Ik noteer je voor de black-red boar (en niet red-green zoals ik per abuis zei). Volgens mij is het formeel geen dwergtomaat maar hij bleef bij mij - in de kas nog wel - vrij klein.

• Thanks 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:
Jamruil! Iemand belangstelling voor jam van augustus dit jaar? Ik heb aardbeien/pruimen en kruisbessen/pruimen. Te ruil voor andere smaken of voor lege Bonne Maman jampotten. 

Ik vind het heel leuk jam met je te ruilen! Ik heb wat lege bon mamam potten voor je en een potje mango/aardbei.
  • Like 1
Geplaatst:
Op 4-9-2023 om 16:32, Arja zei:

@Goldfish, heb jij nog de japanse sierkwee struiken in de aanbieding, waar we het over hadden in de aanloop naar de voorjaarsMTFD? Mocht je nog steeds een of twee of drie struiken kwijt willen, dan heb ik nog steeds belangstelling. 

Uitgraven kan altijd. 

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Last minute vraag (want nee heb je): heeft iemand rozemarijn in de kruidentuin staan en is dat te stekken en indien twee keer ja, mag ik dan een stekje? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...